Skip to main content
Sinds vandaag foutmelding F143. Middelste lampje brandt niet op beide DVS650 adapters. Meerdere malen gereset en opnieuw alles opgestart. Met jullie aan de lijn gezeten, maar niets helpt. Moet maar nieuwe set kopen à €45,-....(?!?!) . Mijn mening, het moet gewoon werken!

Dus graag andere oplossing!
Beste @Sjosa



Wat vervelend dat het niet werkt, zou je deze stappen eens willen nemen? Laat het me weten of dit helpt.

En hoe lang heb je de DVS? Als dit buiten de garantietermijn is dan ben ik bang dat je inderdaad nieuwe moet kopen.

Ik lees dat je de DVS 650 hebt. KPN heeft in middels de nieuwere versie:



Draadloze Verbindingsset 1200 (2 adapters) € 80,-

Draadloze Verbindingsset 1200 (3 adapters) € 115,-


@Dennis Schreve na 4x proberen nog steeds niets.... de DVS is denk ik twee jaar oud
@Dennis Schreve na 4x proberen nog steeds niets.... de DVS is denk ik twee jaar oud

Dat is erg vervelend, 😥 Ik ben dan bang dat ze defect zijn? En ik weet niet of het 1 of 2 jaar garantie is, de lampjes blijven dus geheel uit, of branden ze wel maar dan rood? 🤔 En heb je ze in de stopcontact zitten? (Niet in een stekkerdoos)


Een draadloze verbindingsset is iets dat je zelf aanschaft. In sommige gevallen kan het zijn dat je hem hebt gekregen van ons. Maar, uiteindelijk is het iets dat je eigendom is. Dat betekent dat we ze, bij defect, alleen gratis vervangen als het binnen de garantietermijn van twee jaar valt.
Lampjes branden in het midden geheel niet op beide adapters. 1 Adapter zit inderdaad in stekkerdoos, maar dat zit er dus al vanaf het begin zo in.... Blijft het feit dat ze op allebei de adapters niet branden en de andere zit wel gewoon in het stopcontact...
Een draadloze verbindingsset is iets dat je zelf aanschaft. In sommige gevallen kan het zijn dat je hem hebt gekregen van ons. Maar, uiteindelijk is het iets dat je eigendom is. Dat betekent dat we ze, bij defect, alleen gratis vervangen als het binnen de garantietermijn van twee jaar valt.

Van ons??? Werk je bij KPN @Tycha? 😁😉
Lampjes branden in het midden geheel niet op beide adapters. 1 Adapter zit inderdaad in stekkerdoos, maar dat zit er dus al vanaf het begin zo in.... Blijft het feit dat ze op allebei de adapters niet branden en de andere zit wel gewoon in het stopcontact...

Dan ben ik bang dat ze stuk zijn. 😥
Knip en plak werk Dennis 😂🤣
Knip en plak werk Dennis 😂🤣

😂
Probeer eens ,zie https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-140-141-142-143-144-843.htm#/
Probeer eens ,zie https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-140-141-142-143-144-843.htm#/

Dat heeft @Sjosa al gedaan @Tycha zie mijn vorige bericht:

zou je deze stappen eens willen nemen?

😉


Lampjes branden in het midden geheel niet op beide adapters. 1 Adapter zit inderdaad in stekkerdoos, maar dat zit er dus al vanaf het begin zo in.... Blijft het feit dat ze op allebei de adapters niet branden en de andere zit wel gewoon in het stopcontact...Dan ben ik bang dat ze stuk zijn. 😥




Kunnen jullie ook zien wanneer wij ze hebben aangeschaft?! Ivm garantie?! Onze facturen gaan op mijnkpn niet zover terug




Lampjes branden in het midden geheel niet op beide adapters. 1 Adapter zit inderdaad in stekkerdoos, maar dat zit er dus al vanaf het begin zo in.... Blijft het feit dat ze op allebei de adapters niet branden en de andere zit wel gewoon in het stopcontact...Dan ben ik bang dat ze stuk zijn. 😥
Kunnen jullie ook zien wanneer wij ze hebben aangeschaft?! Ivm garantie?! Onze facturen gaan op mijnkpn niet zover terug




@Dennis Schreve ik heb het al gevonden, maart 2017... dus dat betekent dat we de sjaak zijn 😫
Kunnen jullie ook zien wanneer wij ze hebben aangeschaft?! Ivm garantie?! Onze facturen gaan op mijnkpn niet zover terug

Nee helaas zijn kunnen we dat niet, ik ben ook klant bij KPN. Maar ik zit hier wel om klanten te helpen in de avonduren. Omdat we nog al veel weten, en mogen we geen privégegevens inzien. Wat ik ook logisch vindt, zou het zelf ook niet willen als andere klanten me gegevens zagen. 😉
Had je ze al gereset?




@Dennis Schreve ik heb het al gevonden, maart 2017... dus dat betekent dat we de sjaak zijn 😫

Ai!!! Dat is inderdaad jammer, je hebt er maar 2 nodig begrijp ik @Sjosa?


Kunnen jullie ook zien wanneer wij ze hebben aangeschaft?! Ivm garantie?! Onze facturen gaan op mijnkpn niet zover terugNee helaas zijn kunnen we dat niet, ik ben ook klant bij KPN. Maar ik zit hier wel om klanten te helpen in de avonduren. Omdat we nog al veel weten, en mogen we geen privégegevens inzien. Wat ik ook logisch vindt, zou het zelf ook niet willen als andere klanten me gegevens zagen. 😉




Ooooohhh ... toch bedankt, dan maar potje ganzenborden vanavond 😂
Ooooohhh ... toch bedankt, dan maar potje ganzenborden vanavond 😂

😂 Gekkie!
Had je ze al gereset?

Ja dat heeft @Sjosa al gedaan @Tycha:

Sinds vandaag foutmelding F143. Middelste lampje brandt niet op beide DVS650 adapters. Meerdere malen gereset en opnieuw alles opgestart.

😉
@Sjosa ben je zo geholpen door ons? Dus de enigste oplossing is om toch nieuwe aan te schaffen:



Draadloze Verbindingsset 1200 (2 adapters) € 80,-



Ik ga er vanuit dat je er 2 adapters nodig hebt. 😉
Excuus Dennis,zit niet op te letten,ben afgeleid (twee dingen tegelijk aan t doen😂)
Excuus Dennis,zit niet op te letten,ben afgeleid (twee dingen tegelijk aan t doen😂)

Geef niet, ik zit hier om te helpen. Dat je dan iets over het hoofd ziet, geef niks! Dan doe ik dat even mededelen. 😉
Hoi @Sjosa, welkom op het forum! Ik zie dat de KPN community jou al goed heeft geholpen. Kun je hier iets mee? Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer