Skip to main content
3 tot 4 maal per dag krijgen wij steeds de foutcode.tv/geen zender/ De trucjes: stekker eruit halen >10 seconden, of naar andere zender helpen echt niet meer. Ook een vorig jaar nieuw ontvangen modem heeft deze ergerlijke storing niet verholpen. WAT VALT HIER NOG AAN TE DOEN?? Postcode (...) Had al een mail in concept gemaakt maar NERGENS een mailadres te vinden van KPN. en de aanbeveling van stappen zetten daar word je helemaal raar van.



*Admin: afgesplitsten een eigen topic voor vraag aangemaakt

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Ebolt Dat is uiteraard bijzonder vervelend en ik kijk graag even met je mee. Speelt het probleem alleen bij tv-kijken; je merkt niet dat de internetverbinding wegvalt op zo'n moment? Zou je de tv-ontvanger eens willen resetten, waarbij je ook de software opnieuw inlaadt? Dat gaat op deze manier. Ik hoor graag of dit heeft geholpen.



Als het niet werkt: zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je huisnummer en je klantnummer? Je postcode heb ik daar al neergezet en hier uit het zicht gehaald (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Door alle vragen en opdrach ten te hebben iitgevoerd, hetgeen we al regelmatig hebben gedaan heb ik gebeld en er wordt een nieuwe ontvanger gestuurd. Dat is trouwens al eerder gadaan. We wachten nu op het nieuwe module.
Duidelijk, @Ebolt Ik had je gegevens niet bij de hand en kon dus niet zien wat er wel en niet was gedaan. Maar het is goed om te horen dat er al een nieuwe ontvanger onderweg is. Mocht je nu weer ergens tegenaan lopen, laat het dan vooral weten. Dan gaan we op zoek naar een oplossing.

Reageer