Skip to main content

Goedenavond, nadat gisteravond ik al geen opnames meer via de website van itv kon kijken lukt dit vanavond ook niet meer met de app op mijn mobiel. Zie boven de foutmelding

Zijn er meer die dit hebben en weten wat te doen? Of is er toch een storing?

Nb Bij nader inzien werkt het niet op de wifi maar wel via 4g... 

Groet

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Yep, hier ook. Als ik start op 4g en daarna omzet naar wifi gaat het wel goed. Maar gewoon starten via de wifi lukt niet. Video niet beschikbaar.


Hallo @SaskiaR en @Walter73, 

Wat vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe is de situatie nu? Nog steeds dezelfde problemen of enkel een tijdelijke hick-up? 

Hebben jullie dit probleem met alle zenders of maar een paar? Zit er een verschil tussen de NPO en de commerciële zenders? Verwijder de app eens van het apparaat en download deze opnieuw. 

In het volgende artikel kunnen jullie meer informatie vinden over de ITV app: 

 


Helaas, nu zijn al mijn opnames weg....


Hier hetzelfde probleem, iedere keer foutmelding op laptop. Hoe moet ik dit oplossen?

 


Afwachten helaas, er is momenteel een storing. Hopelijk is er snel uitzicht op een oplossing @SaskiaR @Antoine61. 


Geen verschil. Nog steeds die problemen. Gelukkig werkt de ZIGGO-app wel....


Hier helaas ook weer. De zoveelste keer. 

🤔


Hier ook ITV app op Samsung TV 

Na inloggen geen informatie beschikbaar voor de zenders. Sinds gisteren.


Hallo allemaal, zoals @Chrizziey al aangeeft was er een storing, voor meer informatie kunnen jullie terecht in het volgende topic:

De storing is inmiddels opgelost, als je nog problemen ondervind raad ik je aan om een eigen topic aan te maken. 


Helemaal niet opgelost. Ik kan nog steeds alleen maar 123 kijken. Bij de rest is de video niet beschikbaar.


Kan het iets met de rechten te maken hebben? Nu weer terug in Nederland en nu werkt het wel weer.


Hallo @Walter73, dat kan zeker. In principe moet de App in de hele Europese Uni werken, maar niet daarbuiten. In welk land werkte het niet? 


Duitsland....


Dat had ik ook inderdaad dat het niet werkte in Duitsland, inmiddels in Nederland weer alles prima.