Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding kbx-apk-3017/500-5027 bij instellen Serie opname Truth Behind the Moon Landing

• August 20, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Het programma Truth Behind the Moon Landing op Discovery Science kan ik niet instellen als Serie opname, met als melding dat dit kan komen omdat het een herhaling is. Daarbij wordt ook de volgende foutcode gegeven: kbx-apk-3017 / 500-5027. Tot nu toe heb ik dit alleen bij dit programma gezien. Een losse aflevering kan ik wel instellen als opname, maar dan moet je wel goed checken wanneer de afleveringen worden uitgezonden.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@MiVoNL, balen dat het niet lukt om het programma Truth Behind the Moon Landig op te nemen. Helaas komt het wel eens voor dat een programma niet als serie op te nemen is. Voor het maken van een serieopname maakt het systeem gebruik van een SerieID. Dit is een unieke code die de naam van de serie, het seizoen en het afleveringsnummer bevat. Dankzij dit SerieID herkent het systeem welke afleveringen bij elkaar horen, en worden ze netjes gebundeld in je persoonlijke opnamelijst. Herhaling worden hierbij vaak achterwege gelaten. En dan kan het kloppen dat je de serie niet als serieopname kunt instellen, maar dus wel los.

De foutcode die je krijgt betekent simpelweg dat er iets fout gegaan is en dat je het op een later moment nog een keer moet proberen.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hi ​@MiVoNL, balen dat het niet lukt om het programma Truth Behind the Moon Landig op te nemen. Helaas komt het wel eens voor dat een programma niet als serie op te nemen is. Voor het maken van een serieopname maakt het systeem gebruik van een SerieID. Dit is een unieke code die de naam van de serie, het seizoen en het afleveringsnummer bevat. Dankzij dit SerieID herkent het systeem welke afleveringen bij elkaar horen, en worden ze netjes gebundeld in je persoonlijke opnamelijst. Herhaling worden hierbij vaak achterwege gelaten. En dan kan het kloppen dat je de serie niet als serieopname kunt instellen, maar dus wel los.

De foutcode die je krijgt betekent simpelweg dat er iets fout gegaan is en dat je het op een later moment nog een keer moet proberen.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 21, 2025

Ik vermoed dat die fout optreedt als er, na het tijdstip van die herhaling, géén nieuwere afleveringen van die serie in de gids te vinden zijn.