Skip to main content

Hallo allen,

Toen ik vanavond de ontvanger aanzette, bleef hij eerst heel lang hangen op een android opstartscherm, vervolgens kreeg ik een KBX-FW-409 melding (zie foto). Na het kiezen voor “Restart” (dus door het indrukken van de standby button on top of the KPN TV+ Box) doet hij het weer.

 

Maar:

Iemand enig idee wat dit betekent?

De KPN troubleshooter kent de foutcode niet, en biedt aan de ontvanger te resetten. Dat was dus al gebeurd.

Googlen leverde niets op.

Alvast bedankt,

Martijn

Staat in de melding over nieuwe firmware

Heb je geprobeerd hem te resetten via het reset-gaatje op de achterkant?


Staat in de melding over nieuwe firmware

Heb je geprobeerd hem te resetten via het reset-gaatje op de achterkant?

Hoi TDN,
Ik had de update-omschrijving nog niet gezien, tnx. Mijn Box heevt nu de 24.24 versie. Ondanks dat kwam ik toch in het Android Recovery Scherm (Als ik de omschrijving goed begrijp, is dat bekend bij upgrade naar 0.24.18 en zou dit verholpen moeten zijn in 0.24.24, maar dat lijkt bij mij dus niet het geval.)


Resetten via het gaatje achterop was niet nodig. Door op de standby knop bovenop te drukken resette de box en daarna doet ie het weer (dat heb ik in mijn post aangepast, door het wat uitgebreider te beschrijven). Ik ben benieuwd wat KBX-FW-409 betekent, voor het geval dit nogmaals voorkomt. Maar als het een eenmalig update-effect is, komt deze fout waarschijnklijk niet meer terug.
 

Groet,

Martijn