Skip to main content

Continu foutcode Kbx apk 1007 404

 ethernet via kabel van router naar wandcontactdoos en daar via kabel naar kpn tv+

Deze recent ontvangen, oude vervangen, tot op heden alleen maar ellende. Knalt er telkens uit

Hoe op te lossen?

Heb alle stappen gevolgd via kpn  

De hulp van de website gevolgd. 

Herstart gedaan. 

Stekker er uit en 30sec later er weer in

Geprobeerd via de WiFi ipv bekabeld

Heb vanmiddag nog gebeld met storingen kpn. Juffrouw was erg afhoudend. Ze waren er mee bezig. Geen nieuwe box en ook geen nw modem. Kwam allemaal goed.

er schijnt zag ik via een ander kanaal dat er gisteren een update zou zijn die vandaag uitgerold zou worden. 
Moet ook op het forum staan. KPN TV+ app 1.99.1.

wat zit erin; doorgifte bronsignaal. Geldt ook voor iTV etc.

voor de goede orde ik heb er geen verstand van.

fijne avond 

vc252

Ook raar ik mag naar de winkel en de ontvanger omruilen de box niet want daar zit geen probleem, omdat de kabel bij arris wel werkt en de tv+ niet plus de wifi werkt er slecht. Slaat steeds vast! Wilde eerst monteur laten komen kosteloos, daarna zag die dat ik moet betalen wat ik absurd vind gezien het niet werkt al vanaf begin.


Vreemd ladyilD. Ik ga morgen wel weer bellen met KPN 0402.

 

overigens die update functioneert niet. Krijg steeds oeps en probeer het later nog eens.

vc252


Waar de foutcode vandaan komt is in onderzoek. Zodra daar meer duidelijk over is, dan delen wij dat natuurlijk hier. 


Waar de foutcode vandaan komt is in onderzoek. Zodra daar meer duidelijk over is, dan delen wij dat natuurlijk hier. 

Hoop dat er nu snel een goed werkende update komt.

dank voor je moeite.


Update. Zojuist weer gehad tijdens radio spelen. 00:45 uur. Na seconde of 20 start menu terug. En ok ingedrukt om NH weer normaal te laten spelen. 

Nu NH radio 888. 

Maar overdag ook al enkele malen tijdens radio Veronica 819. Gisteren 21 april toevallig niet. 


Het gaat niet lekker.

Zet 'm net aan, van uit eco stand-by, om 11:45 en daarna op radio Veronica

11:47 herstart, komt op start scherm met NPO
na indrukken 819 even naar radio Veronica, maar vrijwel direct zwart beeld zonder geluid. Dat duurt een minuutje. Dan weer start scherm met NPO 1.

Nu (11:49 want ik was bovenstaande even aan het typen) weer 819 ingetypt.

BTW hij heeft de laatste tijd steeds wat moeite na start van uit eco.


De ecostand gebruik ik niet, daar op sparen is een centenkwestie.
Radio gebruik ik al helemaal niet ik ben allang blij als het even stil is.
Maar de TV werkt goed op enkele dingen na, maar opnieuw opstarten heb ik nog niet meegemaakt.


Mede gezien alle eerdere berichten over de storingen blijkt gewoon dat het een foute boel is.

Het zegt mij genoeg dat, zodra weer de oude tv-tuner aangesloten wordt, alles het weer doet, en dit zonder de dvs er tussenuit te halen.

 

Zit nu al enkele dagen zonder opgenomen series te kunnen zien op mijn tv. Dus kijk ik op mijn pc.

 

Zucht ……..


Vind het ook raar dat het een issue is wat zo moeilijk te reproduceren is maar wel bij heel veel klanten met een V10 voorkomt. Vind sowieso tot nu toe de tijd tussen de eerste meldingen en heden gewoon te absurd lang.  Eigenlijk betekent het voor de meesten dat ze gewoon geen tv kunnen kijken als ze hun oude ontvangers al retour gestuurd hebben. 


Zit nu al enkele dagen zonder opgenomen series te kunnen zien op mijn tv. Dus kijk ik op mijn pc.

@Peter_Wit . Als je de laptop met hdmi met je tv verbindt kan je gewoon op je tv kijken. Via de website.

En nog eentje: als je de gewone Android-TV app van KPN iTV op de box zet v.u. de Play Store kan je ook die gebruiken. Daar heb ik nog geen storing gehad met afspelen opnames 🤞.

Zelfde boxje; storing tot heden alleen met TV+ app en niet met Android-TV app…. tja.

Mijn meeste series zijn van BBC First. Die opnames kunnen alleen via een Arris, Arcadyan of TV+ gekeken worden. 

@Chrizziey schrijft: Vind het ook raar dat het een issue is wat zo moeilijk te reproduceren is maar wel bij heel veel klanten met een V10 voorkomt.

Tot de storing van 8 april, met dezelfde melding, had ik er nog geen last van. Het gaat dus niet 'lekker' sinds het toen weer online gekomen is.


@PeterG Heb de gewone Android-TV app van KPN iTV op de box gezet v. u. de Play Store, maar kom er niet bij.. Slaat constant vast met melding.

Laptop gebruik ik nog niet,  maar goed idee, ga hem tevoorschijn halen. 

 

Smart View doet het wel, maar kan niet zonder mobiel  

 

 

 

 


Continu foutcode Kbx apk 1007 404

 ethernet via kabel van router naar wandcontactdoos en daar via kabel naar kpn tv+

Deze recent ontvangen, oude vervangen, tot op heden alleen maar ellende. Knalt er telkens uit

Hoe op te lossen?

Heb alle stappen gevolgd via kpn  

De hulp van de website gevolgd. 

Herstart gedaan. 

Stekker er uit en 30sec later er weer in

Geprobeerd via de WiFi ipv bekabeld

Ik ben naar de KPN winkel gegaan en daar mijn Expedia10 omgeruild voor de Expedia12 en het probleem is daardoor opgelost !


Heb de gewone Android-TV app van KPN iTV op de box gezet v. u. de Play Store, maar kom er niet bij.. Slaat constant vast met melding.

Laptop gebruik ik nog niet,  maar goed idee, ga hem tevoorschijn halen. 

 

Smart View doet het wel, maar kan niet zonder mobiel  

Als je de gewone app KPN iTV wilt openen krijg je ook de kbx-apk-….. melding??

 

Smart View ????

Even opgezocht. E.o.a. functie op een Samsung tv begrijp ik.


Vind het ook raar dat het een issue is wat zo moeilijk te reproduceren is maar wel bij heel veel klanten met een V10 voorkomt. Vind sowieso tot nu toe de tijd tussen de eerste meldingen en heden gewoon te absurd lang.  Eigenlijk betekent het voor de meesten dat ze gewoon geen tv kunnen kijken als ze hun oude ontvangers al retour gestuurd hebben. 

Ben zo blij dat ik mijn oude nog niet terug heb gestuurd. Vanag 17 april tv+ maar nog niet werkend gezien. Wil je de boxen omruilen bij de kpn winkel hebben ze deze niet eens op voorraad! Zijn wij de testers ofzo. Ik heb nooit geen problemen gehad nooit de servicedesk hoeven bellen en nu alleen maar -.- en een v12 box willen ze niet geven want volgens hun ligt het daar niet aan raar hoor


Continu foutcode Kbx apk 1007 404

 ethernet via kabel van router naar wandcontactdoos en daar via kabel naar kpn tv+

Deze recent ontvangen, oude vervangen, tot op heden alleen maar ellende. Knalt er telkens uit

Hoe op te lossen?

Heb alle stappen gevolgd via kpn  

De hulp van de website gevolgd. 

Herstart gedaan. 

Stekker er uit en 30sec later er weer in

Geprobeerd via de WiFi ipv bekabeld

Ik ben naar de KPN winkel gegaan en daar mijn Expedia10 omgeruild voor de Expedia12 en het probleem is daardoor opgelost !

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik was er vandaag ik moest de klantenservice bellen, ze konden mij niet de v12 box mee geven.


Zojuist ook kon storingen gebeld. Wordt niets omgeruild zolang ze niet weten waar storing vandaan komt. Hebben wel al een heel dossier van deze storing, maar wat er mee gebeurt is een raadsel. 
Geen ander kastje dus en ook geen ander modem.

vc252


Zojuist ook kon storingen gebeld. Wordt niets omgeruild zolang ze niet weten waar storing vandaan komt. Hebben wel al een heel dossier van deze storing, maar wat er mee gebeurt is een raadsel. 
Geen ander kastje dus en ook geen ander modem.

vc252

Apart hoor de ene krijgt een nieuwe ontvanger. Zoals ik. De andere krijgt de v 12 en sommige krijgen niets en kijk maar met je storing tot wij het opgelost hebben. Kpn kom op deze service ben ik niet gewend van jullie! 


Persoonlijk denk ik niet dat het vervangen van een TV+ Box door een andere TV+ Box erg veel zin heeft aangezien de kans dat dit issue door een hardware probleem veroorzaakt wordt nagenoeg nihil is.

Dit issue lijkt echt veroorzaakt te worden door een probleem in de software.


Vind het ook raar dat het een issue is wat zo moeilijk te reproduceren is maar wel bij heel veel klanten met een V10 voorkomt. Vind sowieso tot nu toe de tijd tussen de eerste meldingen en heden gewoon te absurd lang.  Eigenlijk betekent het voor de meesten dat ze gewoon geen tv kunnen kijken als ze hun oude ontvangers al retour gestuurd hebben. 

Toevallig had ik hem nog niet terug gestuurd maar kreeg net een brief binnen of ik hem kosteloos binnen 2 weken retour wil sturen


Zit er veel verschil tussen de V10 en de V10A me ouders hebben een V10A en hebben  (even afkloppen) dit probleem 1 keer gehad gisteravond daarna en ervoor nog niet gehad. (hier moesten we modem en Mediaconverter resetten)

Ik zelf heb het gelukkig nog niet gehad.


Vind het ook raar dat het een issue is wat zo moeilijk te reproduceren is maar wel bij heel veel klanten met een V10 voorkomt. Vind sowieso tot nu toe de tijd tussen de eerste meldingen en heden gewoon te absurd lang.  Eigenlijk betekent het voor de meesten dat ze gewoon geen tv kunnen kijken als ze hun oude ontvangers al retour gestuurd hebben. 

Toevallig had ik hem nog niet terug gestuurd maar kreeg net een brief binnen of ik hem kosteloos binnen 2 weken retour wil sturen

Ja die kreeg ik ook maar met kpn afgesproken dat zolang de kpn+tv niet werkt ik niets terug stuur behalve de +ontvangers


Zit er veel verschil tussen de V10 en de V10A

Die twee zijn niet met elkaar te vergelijken.


Zit er veel verschil tussen de V10 en de V10A

Die twee zijn niet met elkaar te vergelijken.

hiermee bedoel je ze zijn compleet anders? of alleen een heeft een port meer als de ander en rest is zelfde?


Zit er veel verschil tussen de V10 en de V10A

Die twee zijn niet met elkaar te vergelijken.

hiermee bedoel je ze zijn compleet anders? of alleen een heeft een port meer als de ander en rest is zelfde?

Ze zijn technisch compleet verschillend. De V10 is van ZTE maar omdat Trump een boycot van ZTE afkondigde was de kans groot dat ZTE financieel in zwaar weer zou komen. Daarom heeft KPN toen hals over kop een alternatief moeten zoeken en dat is de V10a van Arcadyan. Dat dat ding niet de V11 heet komt doordat ik destijds het onderstaande topic gestart was en er waarschijnlijk al aan de V12 gewerkt werd.

 


Zit er veel verschil tussen de V10 en de V10A

Die twee zijn niet met elkaar te vergelijken.

hiermee bedoel je ze zijn compleet anders? of alleen een heeft een port meer als de ander en rest is zelfde?

Ze zijn technisch compleet verschillend. De V10 is van ZTE maar omdat Trump een boycot van ZTE afkondigde was de kans groot dat ZTE financieel in zwaar weer zou komen. Daarom heeft KPN toen hals over kop een alternatief moeten zoeken en dat is de V10a van Arcadyan. Dat dat ding niet de V11 heet komt doordat ik destijds het onderstaande topic gestart was.

 

Dank je wel! duidelijk verhaal mijn mediaconverter is van ZTE (witte melk pak)