Skip to main content

Continu foutcode Kbx apk 1007 404

 ethernet via kabel van router naar wandcontactdoos en daar via kabel naar kpn tv+

Deze recent ontvangen, oude vervangen, tot op heden alleen maar ellende. Knalt er telkens uit

Hoe op te lossen?

Heb alle stappen gevolgd via kpn  

De hulp van de website gevolgd. 

Herstart gedaan. 

Stekker er uit en 30sec later er weer in

Geprobeerd via de WiFi ipv bekabeld

Krijg nu geen nieuwe tv ontvangers maar nieuwe modem. Grappig, maar niet de v12 maar gewoon de v10. Hopelijk werkt die dan met kabel wel. Heel apart want de arris boxen werken gewoon op kabel. Dan is het niet de modem lijkt mij. Mja ik ga ervan uit dat hun het wel weten


Krijg nu geen nieuwe tv ontvangers maar nieuwe modem. Grappig, maar niet de v12 maar gewoon de v10. Hopelijk werkt die dan met kabel wel. Heel apart want de arris boxen werken gewoon op kabel. Dan is het niet de modem lijkt mij. Mja ik ga ervan uit dat hun het wel weten

lijkt me wel het modem V10A heeft het probleem niet en de V10 wel heb er al meer mensen over gehoord ook die hun kastje op V12 getest hadden en meteen werkte en vervolgens thuis niet werkte.

 

 


Misschien oplossing voor iedereen. Ik heb nu een switch ertussen gezet en nu werkt de tv+ wel op de kabel. Wifi liep deze veel vast. En nu lijkt die het te doen! Krijg ieder geval nog geen meldingen.maar ik probeer natuurlijk eerst een aantal dagen dat het goed blijft gaan ook met overschakelen van apps naar tv


Ik heb nu een switch ertussen gezet en nu werkt de tv+ wel op de kabel.

Goed te lezen dat het met die switch tussen de V10 en de TV+ Box wel lijkt te werken.

Het staaft mijn vermoeden, nu maar hopen dat het zo blijft.


Ik heb nu een switch ertussen gezet en nu werkt de tv+ wel op de kabel.

Goed te lezen dat het met die switch tussen de V10 en de TV+ Box wel lijkt te werken.

Het staaft mijn vermoeden, nu maar hopen dat het zo blijft.

Ja klopt. Denk meld het even voor de rest. Ik kijk nu tv via tv+ altans prime zo even testen terug naar tv te kijken zonder dat die vast loopt hopen


LadyiiD kan je het type en gegevens van de switch aangeven??


LadyiiD kan je het type en gegevens van de switch aangeven??

V10 modem met diw7022 ontvanger en tussen switch zie foto

 


LadyiiD kan je het type en gegevens van de switch aangeven??

Als je een switch koopt, koop dan een Netgear GS105Ev2 of TP-Link TL-SG105E.


LadyiiD kan je het type en gegevens van de switch aangeven??

Als je een switch koopt, koop dan een Netgear GS105Ev2 of TP-Link TL-SG105E.

Dank je wel dit was meer een test en heb ik ff gauw op marktplaats gekocht


Ik ga morgen de vrijmarkt maar eens aflopen. En als ik een switch tegenkom ff kopen.

Die markt is hier pal voor de deur.


Ik ga morgen de vrijmarkt maar eens aflopen. En als ik een switch tegenkom ff kopen.

Die markt is hier pal voor de deur.

Gelijk ook. Ik heb gelijk een betere besteld. Maar moet zeggen heb nog geen vastloper gehad. Nu opname bekijken en ook die doet het nog. Morgen avond box2 maar aansluiten


LadyiiD hartelijk dank. Ik ga op zoek v


LadyiiD hartelijk dank. Ik ga op zoek v

Maar kies dan wel voor de Netgear GS105Ev2 of TP-Link TL-SG105E.


LadyiiD hartelijk dank. Ik ga op zoek v

Maar kies dan wel voor de Netgear GS105Ev2 of TP-Link TL-SG105E.

Precies ik heb netgear gs105ev2 nu besteld. Maar wilde eerst testen met oude ding van mp of het wat uitmaakte ja dus. Ik heb echt tot nu toe nog steeds geen problemen meer. Jullie zijn beter dan kpn met tips hahah thnx 😁


LadyiiD ik zal zo’n Neatgear bestellen. Nogmaals dank. 


Ik heb dezelfde issues met een KPN12 modem met foutmeldingen Opnames afspelen, ik heb de nieuwe Zwarte UTP kabel vervangen voor de oude Witte. Tot nog toe geen storingsmeldingen meer bij Opname afspelen.


Ik heb dezelfde issues met een KPN12 modem met foutmeldingen Opnames afspelen, ik heb de nieuwe Zwarte UTP kabel vervangen voor de oude Witte. Tot nog toe geen storingsmeldingen meer bij Opname afspelen.

Ook dit staaft mijn vermoeden dat het uitgangsvermogen van de netwerkadapter van de TV+ Box laag is. Een wat hogere weerstand in de netwerkkabel kan dan de druppel zijn.


Heb er nu wel een switch tussen gezet en alles doet het ook de opgeslagen films terugkijken. Nog geen netgear of tplink, maar een HP (gekregen). 
 

 


Het probleem (tijdelijk) opgelost door de tv + box in de woonkamer aan te sluiten op de kpn experia wifi box. Ik kwam op het idee doordat de tv + box in de slaapkamer is aan gesloten op een 2e experia wifi box en goed werkt.

In het kort, router v10 verbonden met kabel aan experia wifi box 1 (primair), beide in de meterkast beneden. 2e experia wifi box in slaapkamer boven met kabel aangesloten op v10. Op box 1 tv + met kabel aangesloten en boven tv+ box aangesloten op wifi box 2.

Mvrgrt,

G

 


Ondertussen ben ik meer dan overtuigd dat de oorzaak van de problematiek inderdaad in de netwerkadapter van de TV+ Box zit.

Dat maakt het vinden van een definitieve oplossing waarschijnlijk wel een uitdaging.


kreeg net meteen zwart beeld na aanzetten TV+ ontvanger, geluid hoor je wel. Dit ook al vaker gehad. Herstarten Ontvanger lost het op.

 


kreeg net meteen zwart beeld na aanzetten TV+ ontvanger, geluid hoor je wel. Dit ook al vaker gehad. Herstarten Ontvanger lost het op.

Dan is die witte netwerkkabel wellicht ook nog steeds "op het randje". Als je een switch of (bekabeld aangesloten) "super"WiFi (1/2) danwel Experia WiFi hebt, plaats die dan eens tussen jouw V12 en de TV+ Box.


router v10 verbonden met kabel aan experia wifi box 1 (primair), beide in de meterkast beneden. 

@GeLand, Kan jij de Experia WiFi niet beter bij de TV+ Box in de woonkamer zetten voor een betere wifi in de woonkamer?


@wjb WIFI is prima in het heke huis. Meterkast is 2 m v/d woonkamer. Beide tv + boxes zijn bedraad aangesloten op de twee uitgangen vd de experia wifi boxen. 

Bedankt voor het reageren.

Mvrgrt,

G


Goed om te lezen dat er veel getest wordt. En met succes. Bedankt daarvoor. Die ontwikkelingen heb ik dan ook gedeeld met de ontwikkelaars. Hopelijk vinden ze snel een oplossing.