ethernet via kabel van router naar wandcontactdoos en daar via kabel naar kpn tv+
Deze recent ontvangen, oude vervangen, tot op heden alleen maar ellende. Knalt er telkens uit
Hoe op te lossen?
Heb alle stappen gevolgd via kpn
De hulp van de website gevolgd.
Herstart gedaan.
Stekker er uit en 30sec later er weer in
Geprobeerd via de WiFi ipv bekabeld
Beste antwoord door Sanne van KPN
Update #2 De issues in combinatie met de Experia Box V10 zouden inmiddels al opgelost moeten zijn, daar is een aanpassing op doorgevoerd. Mocht dat bij jou nog de foutmelding geven, herstart dan je Experia Box.
Verder krijgen zij met TV+ softwareversie 0.16.4 nu versie 0.17.8 aangeboden waarmee dit opgelost moet zijn. Zij met TV+ softwareversie 0.17.4 blijven op dezelfde versie gezien dit probleem daar niet speelt.
Krijg nu geen nieuwe tv ontvangers maar nieuwe modem. Grappig, maar niet de v12 maar gewoon de v10. Hopelijk werkt die dan met kabel wel. Heel apart want de arris boxen werken gewoon op kabel. Dan is het niet de modem lijkt mij. Mja ik ga ervan uit dat hun het wel weten
Krijg nu geen nieuwe tv ontvangers maar nieuwe modem. Grappig, maar niet de v12 maar gewoon de v10. Hopelijk werkt die dan met kabel wel. Heel apart want de arris boxen werken gewoon op kabel. Dan is het niet de modem lijkt mij. Mja ik ga ervan uit dat hun het wel weten
lijkt me wel het modem V10A heeft het probleem niet en de V10 wel heb er al meer mensen over gehoord ook die hun kastje op V12 getest hadden en meteen werkte en vervolgens thuis niet werkte.
Misschien oplossing voor iedereen. Ik heb nu een switch ertussen gezet en nu werkt de tv+ wel op de kabel. Wifi liep deze veel vast. En nu lijkt die het te doen! Krijg ieder geval nog geen meldingen.maar ik probeer natuurlijk eerst een aantal dagen dat het goed blijft gaan ook met overschakelen van apps naar tv
Ik ga morgen de vrijmarkt maar eens aflopen. En als ik een switch tegenkom ff kopen.
Die markt is hier pal voor de deur.
Gelijk ook. Ik heb gelijk een betere besteld. Maar moet zeggen heb nog geen vastloper gehad. Nu opname bekijken en ook die doet het nog. Morgen avond box2 maar aansluiten
Maar kies dan wel voor de Netgear GS105Ev2 of TP-Link TL-SG105E.
Precies ik heb netgear gs105ev2 nu besteld. Maar wilde eerst testen met oude ding van mp of het wat uitmaakte ja dus. Ik heb echt tot nu toe nog steeds geen problemen meer. Jullie zijn beter dan kpn met tips hahah thnx 😁
Ik heb dezelfde issues met een KPN12 modem met foutmeldingen Opnames afspelen, ik heb de nieuwe Zwarte UTP kabel vervangen voor de oude Witte. Tot nog toe geen storingsmeldingen meer bij Opname afspelen.
Ik heb dezelfde issues met een KPN12 modem met foutmeldingen Opnames afspelen, ik heb de nieuwe Zwarte UTP kabel vervangen voor de oude Witte. Tot nog toe geen storingsmeldingen meer bij Opname afspelen.
Ook dit staaft mijn vermoeden dat het uitgangsvermogen van de netwerkadapter van de TV+ Box laag is. Een wat hogere weerstand in de netwerkkabel kan dan de druppel zijn.
Het probleem (tijdelijk) opgelost door de tv + box in de woonkamer aan te sluiten op de kpn experia wifi box. Ik kwam op het idee doordat de tv + box in de slaapkamer is aan gesloten op een 2e experia wifi box en goed werkt.
In het kort, router v10 verbonden met kabel aan experia wifi box 1 (primair), beide in de meterkast beneden. 2e experia wifi box in slaapkamer boven met kabel aangesloten op v10. Op box 1 tv + met kabel aangesloten en boven tv+ box aangesloten op wifi box 2.
kreeg net meteen zwart beeld na aanzetten TV+ ontvanger, geluid hoor je wel. Dit ook al vaker gehad. Herstarten Ontvanger lost het op.
Dan is die witte netwerkkabel wellicht ook nog steeds "op het randje". Als je een switch of (bekabeld aangesloten) "super"WiFi (1/2) danwel Experia WiFi hebt, plaats die dan eens tussen jouw V12 en de TV+ Box.
@wjb WIFI is prima in het heke huis. Meterkast is 2 m v/d woonkamer. Beide tv + boxes zijn bedraad aangesloten op de twee uitgangen vd de experia wifi boxen.
Goed om te lezen dat er veel getest wordt. En met succes. Bedankt daarvoor. Die ontwikkelingen heb ik dan ook gedeeld met de ontwikkelaars. Hopelijk vinden ze snel een oplossing.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.