Skip to main content

Continu foutcode Kbx apk 1007 404

 ethernet via kabel van router naar wandcontactdoos en daar via kabel naar kpn tv+

Deze recent ontvangen, oude vervangen, tot op heden alleen maar ellende. Knalt er telkens uit

Hoe op te lossen?

Heb alle stappen gevolgd via kpn  

De hulp van de website gevolgd. 

Herstart gedaan. 

Stekker er uit en 30sec later er weer in

Geprobeerd via de WiFi ipv bekabeld

6x box gisteravond moeten herstarten bij 1 uitzendig gemist programma. Al 5 weken gedoe. Elke keer staat er ethernet verbroken, terwijl netwerk andere apparaten gewoon werkt als de melding komt.

Heb je er een switch tussen? Welke modem heb je? Een switch wilt helpen hierin. Ja klinkt stom, maar kpn heeft geen andere oplossing nog

Is alleen met de V10 modem.

niet met de V10A of de V12


alle zaken zijn al uitgesloten mijn kant en jullie standaard vragen al beantwoord welk modem etc. Kan niks anders doen dan afwachten Updates.


Hallo,

Er zit geen switch tussen en die ga ik er ook niet tussen zetten, gewoonweg omdat ik die niet nodig heb en ik ga mij niet op kosten jagen door fouten van KPN.

Modem: Experia V10. En wat ik al eerder geschreven heb: mijn oude boxje  weer aangesloten op mijn Sony Bravia smart tv en de twee nieuwe boxjes (tijdelijk) op twee oudere tv's aangesloten en het werkt allemaal prima. Maar ik hoorde gisteren dat de nieuwe boxjes niet werken op de Sony tv's.

Mijn vermoeden blijft bestaan: de boxjes werken niet goed op een smart TV.

Afwachten tot KPN met een oplossing komt, maar ik ga hier niet voor betalen, dan maar een andere provider……..


@Rini1, Welke foutmelding heb je en welke versie van de TV+ firmware en TV+ app staan op jouw TV+ Box?


De switch werkt mbt de foutmelding. Wel blijf de opname / terugkijken problemen geven, maar nu zie ik de meldingen niet meer. ( bevriezen of terug naar begin schieten.)


nu gaat beeld steeds op zwart, hoor je alleen geluid.


Update #2
De issues in combinatie met de Experia Box V10 zouden inmiddels al opgelost moeten zijn, daar is een aanpassing op doorgevoerd. Mocht dat bij jou nog de foutmelding geven, herstart dan je Experia Box.

Verder krijgen zij met TV+ softwareversie 0.16.4 nu versie 0.17.8 aangeboden waarmee dit opgelost moet zijn. Zij met TV+ softwareversie 0.17.4 blijven op dezelfde versie gezien dit probleem daar niet speelt. 

Zie ook ons kennisartikel over de TV+ update naar 0.17.8

Mochten de problemen bij jou toch nog spelen, maak dan een nieuw topic aan.