Skip to main content

Krijg steeds melding STB-HEPG-01, website KPN.COM  niet te bereiken. Ook niet via mijn kpn.

Ik kan de tv gids niet openen én opnames ook niet.

Sinds wij glasvezel netwerk hebben steeds foutmeldingen en verbonden met wifi zonder internet. Ik krijg het heen en weer van al die meldingen. En de wifi die niet doet wat hij moet doen. 

De Wifi manager werkt vanaf dat we op de glasvezel zijn aangesloten niet.

Ik begin er heel ziek van te worden. TV en WIFI  EEN RAMP. Is KPN wel zo goed als ze willen doen voorkomen? Wij worden er niet vrolijk van. 

Hallo @Mieke1956, balen dat je problemen met jouw glasvezelverbinding ervaart.

Ik raad je aan om de volgende stappen te doorlopen:

  1. Maak de tv-ontvanger(s), het modem en het glasvezelkastje stroomloos.
  2. Wacht 2 minuten.
  3. Sluit nu het glasvezelkastje aan op het stroom.
  4. Wacht totdat deze volledig is opgestart.
  5. Sluit vervolgens het modem weer aan op het stroom.
  6. Wacht totdat deze volledig is opgestart. Dit kan tot een half uur duren.
  7. Sluit als laatste de tv-ontvangers weer aan.

 

Wat betreft de Wifi Manager: Deze kan niet zo goed overweg met een KPN ID waaraan twee Thuis producten zijn gekoppeld. Op basis van de gegevens in jouw profiel zie ik dat jij een Digitenne abonnement en een Internet en TV abonnement gekoppeld hebt aan hetzelfde KPN ID. Hier raakt de Wifi Manager van in de war. Mijn advies is om een nieuw KPN ID aan te maken en hieraan alleen het Thuis abonnement te koppelen. Daarna kan je de Wifi Manager opnieuw doorlopen.


Dat eerste heb ik al verscheidene keren gedaan, maar goed, voor de goede orde zal ik het nog een keer doen.

 

Nóg een account aanmaken?  Ik ben er een beetje klaar mee. Eerst moet het samen dan weer apart.😖 het wordt steeds ingewikkelder ipv makkelijk. 🥴😢

Leuker kunnen jullie het blijkbaar niet maken. 


Je hoeft een eventuele tweede KPN ID verder niet in gebruik te nemen. Alleen voor de Wifi Manager. Daarna kan je hem weer verwijderen als je wilt.


Je hoeft een eventuele tweede KPN ID verder niet in gebruik te nemen. Alleen voor de Wifi Manager. Daarna kan je hem weer verwijderen als je wilt.

Ik heb geprobeerd een tweede account aan te maken. Lukt me niet, ik denk dat probleem is dat ik mijn email gebruik. En daar hangt al een account aan. 

 

 


Je hoeft een eventuele tweede KPN ID verder niet in gebruik te nemen. Alleen voor de Wifi Manager. Daarna kan je hem weer verwijderen als je wilt.

Ik heb geprobeerd een tweede account aan te maken. Lukt me niet, ik denk dat probleem is dat ik mijn email gebruik. En daar hangt al een account aan. 

Dat kan inderdaad niet. Per e-mailadres kan je maar 1 KPN ID maken.


Je hoeft een eventuele tweede KPN ID verder niet in gebruik te nemen. Alleen voor de Wifi Manager. Daarna kan je hem weer verwijderen als je wilt.

Ik heb geprobeerd een tweede account aan te maken. Lukt me niet, ik denk dat probleem is dat ik mijn email gebruik. En daar hangt al een account aan. 

Dat kan inderdaad niet. Per e-mailadres kan je maar 1 KPN ID maken.

@Denise_  het wordt steeds minder leuk. Maar kan ik het Digitenne abonnement verwijderen of heeft dat concequenties?  Werkt het dan wel? 


Je kan natuurlijk ook het Digitenne abonnement tijdelijk ontkoppelen. Dit heeft geen consequenties. Behalve dan dat je deze even niet in kunt zien via MijnKPN. Maar deze kan je achteraf natuurlijk weer koppelen.


Je kan natuurlijk ook het Digitenne abonnement tijdelijk ontkoppelen. Dit heeft geen consequenties. Behalve dan dat je deze even niet in kunt zien via MijnKPN. Maar deze kan je achteraf natuurlijk weer koppelen.

@Denise_ ik heb het geprobeerd, maar ik weet niet hoe ik het account moet verwijderen. Tot nu niet gelukt.

 


Ontkoppelen van een product in MijnKPN

  1. Open de app
  2. Log in met het KPN ID, cijfercode of face ID
  3. Selecteer product (Mobiel of Internet) dat ontkoppeld dient te worden
  4. Selecteer "Meer opties bekijken"
  5. Selecteer "Abonnement"
  6. Selecteer onderaan de pagina "Dit abonnement verbergen"
  7. Bevestig de pop-up "Weet je zeker..." met de keuze "Verbergen"


Let op: Ontkoppelen is alleen mogelijk via de MijnKPN app, niet via MijnKPN web.


@Denise_  dit lukte niet. Maar bedankt voor je advies. Het zal aan mijn kundigheid liggen.  

Door persoonlijke omstandigheden laat ik het even rusten.  Hopenlijk ga ik me dit najaar me er opnieuw op richten. 

Voor nu even pauze. 

Groetjes

Mieke