Skip to main content

Bij het (proberen) af te spelen van een opname of het starten van een programma vanaf het begin krijg ik de volgende foutmelding:

 

De video kan niet worden afgespeeld.

(STB-zap-03 / 3)

 

  • Dit is sinds de laatste software update.
  • Software al gereset naar fabrieksinstellingen
  • modem reset uitgevoerd
  • opnames en begin gemist werkt wel via de ITV app

Heb hetzelfde probleem  maar alleen bij 1 van de 3 ontvangers die ik heb .

heb van alles geprobeerd maar het blijft niet weken.


Ook ik kan geen opnames afspelen zelfde code als hier boven. Waardeloos. Maar kan ook niet terugkijken. 
 


Na door de KPN van het kastje naar de muur te zijn gestuurd met steeds onlogischer wordende potentiele oplossingen,  heb ik dit probleem nu zelf weten te verhelpen.

 

Voor andere mensen die hier mogelijk last van hebben, het probleem lag bij de instellingen van de op de experiabox (het modem) aangesloten router. Deze moest ingesteld worden om te werken als Access Point. Na dit ingesteld te hebben en de Interactieve TV kastjes te hebben gereset, werkte het terugkijken weer.


Waar doe je dat dan??


Graag uitleg wat te doen. Melding hier ook.

 

  • kastje op WiFi versterker aangesloten met kabel
  • laatste software
  • reset werkt niet 

Ik heb vandaag contact gehad. Het bleek dat mijn witte kabel van tv kastje NIET in de WiFi versterker moest maar gewoon in mijn experiabox 😅😅 in tegenstelling wat mijn WiFi punten aansluiting zei. Halleluja 


Ik heb vandaag contact gehad. Het bleek dat mijn witte kabel van tv kastje NIET in de WiFi versterker moest maar gewoon in mijn experiabox 😅😅 in tegenstelling wat mijn WiFi punten aansluiting zei. Halleluja 

Wat fijn dat het probleem ook bij jou is verholpen. 


Beantwoord staat er dan. Ja maar niet opgelost. Waarom moet ik iets doen als kpn de software update? Bij ons op het werk krijgt dan een tedter op zijn donder. Hier worden klanten afgescheept met technisch doorspekte snteoorden. SLECHTE SERVICE


Bij het (proberen) af te spelen van een opname of het starten van een programma vanaf het begin krijg ik de volgende foutmelding:

 

De video kan niet worden afgespeeld.

(STB-zap-03 / 3)

 

  • Dit is sinds de laatste software update.
  • Software al gereset naar fabrieksinstellingen
  • modem reset uitgevoerd
  • opnames en begin gemist werkt wel via de ITV app

Hoe heb je dat gedaan?


Na door de KPN van het kastje naar de muur te zijn gestuurd met steeds onlogischer wordende potentiele oplossingen,  heb ik dit probleem nu zelf weten te verhelpen.

 

Voor andere mensen die hier mogelijk last van hebben, het probleem lag bij de instellingen van de op de experiabox (het modem) aangesloten router. Deze moest ingesteld worden om te werken als Access Point. Na dit ingesteld te hebben en de Interactieve TV kastjes te hebben gereset, werkte het terugkijken weer.

Hoe heb je dat gedaan?