Skip to main content

Ik wil een opname afspelen en krijg deze mededeling: Right side of assignment cannot be destructured.  #10548; Wat is het probleem?

BVD

Hoi @Opname afspelen, welkom bij ons op het forum. Dat is een goede vraag. Kan je ons er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

  • Waar krijg je deze foutmelding precies? Is dat op de tv-ontvanger (zo ja, welke heb je), is het via tv.kpn.com, is het via de KPN TV app? 
  • Gebeurt het ook als je dezelfde afdeling op een ander apparaat probeert af te spelen?
  • Gaat het kijken van tv zelf wel goed?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer je beschrijft, hoe meer wij hebben om mee te denken.


Hallo Jasper

Dank voor je reactie.

Ik kijk via de KPN TV app. Ik krijg deze melding al ca. 2/3 maanden als ik een opname afspeel.

Wellicht omdat je een opname van een buitenlandse of commerciele zender via internet wil afspelen?

Ik zie op mn tel (iPhone) een streep door het afspeelteken ▶️ 

Via de TV draait het programma wel.

..

Op zich TV kijken via de laptop (Mac) tel of iPad werkt goed. 


Welke app is het precies waar je dat merkt? De Smart TV app, of is het op de KPN TV+ Box? 

Ik vermoed het eerste, aangezien de TV+ Box vorige maand is geïntroduceerd en je merkt het al langer dan dat zeg je. 

Gebeurt dit ook bij elke opname die je hebt gemaakt, of is het bij een specifieke zender of uitzending?


Ik kreeg deze melding ook toen ik een opname wilde terugzien via de browser op mijn computer. Daarna probeerde ik het op mijn telefoon, daar kreeg ik de melding : ‘Deze opname kun je alleen op de tv-ontvanger bekijken’ . Ik hoop dat dit je verder helpt.