Skip to main content

deze storingsmelding alleen bij Nederland 1, ik heb alle stappen meerdere keren uitgevoerd, de fabrieksinstellingen teruggezet. Klantenservice is niet bereikbaar, na 16 minuten heb ik de verbinding verbroken.

 

Hoi @AafkeT, welkom op het forum! Deze foutmelding, ‘verbinding met zender verbroken’ komt voor als de verbinding tussen je tv ontvanger en de Experia Box niet optimaal is. Je geeft aan dat resetten niet helpt. Dan ben ik benieuwd hoe de tv ontvanger is aangesloten op je Experia Box. Is dat met een rechtstreekse kabel. of zit er iets tussen, zoals bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, switch, eigen router of wifi access point?


Ik gebruik een draadloze verbindingsset. Ik heb de opmerkingen over kerstverlichting gelezen, de kerstboom is opgeruimd. Ik gebruikte inderdaad het stopcontact naast dat ding met de 3 lichtjes. Deze heb ik in een ander stopcontact gedaan.

het is iets beter, na de foutmelding gaat het beeld heel soms vanzelf weer starten. Maar er is wel nog telkens de storingsmelding.


Dank voor je reactie, Aafke. Het kan zijn dat de draadloze set nog niet helemaal gewend is, om het zo uit te drukken, nu de kerstverlichting weer weg is. Wat vaak helpt is om de adapters even opnieuw te koppelen. Hoe je dat doet lees je in ons topic over het verhelpen van storingen bij een draadloze set. Volg dan de stappen onder de kop ‘het middelste lampje brandt niet’.

 


Dank voor je reactie, Aafke. Het kan zijn dat de draadloze set nog niet helemaal gewend is, om het zo uit te drukken, nu de kerstverlichting weer weg is. Wat vaak helpt is om de adapters even opnieuw te koppelen. Hoe je dat doet lees je in ons topic over het verhelpen van storingen bij een draadloze set. Volg dan de stappen onder de kop ‘het middelste lampje brandt niet’.

 

 

ik heb gewoon de Experia Box uitgezet en weer aan, alles doet het weer. Het is wel een oude truc maar het werkt.