Skip to main content

Hoe kan ik deze code oplossen?

Hieronder een eerder topic over deze foutcode. Probeer eens een simpele herstart van de ontvanger.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/wat-betekend-foutcode-stb-ufa-03-510291


Hoi @angelajanmaat! Welkom op het KPN Forum :grin: .

 

Heb je de oplossing van @Jeroen Ruiter al geprobeerd? Is het inmiddels opgelost? :grinning:


Hoi @angelajanmaat 

 

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


2x ontvanger opgestart zonder resultaat. Melding blijft terugkomen alleen eerste 16 zenders en tv gids werkt niet 😭


Hier ook meerdere malen de ontvanger opnieuw opgestart, maar zonder resultaat. Ook alleen maar de eerste 16 zenders.

foutcode STB-Ifa-03


 

 


Goede avond, 

Ik heb 30 minuten een foutmelding stb-ufa-03 

Ik heb al een aantal keren de ontvanger van spanning gehaald, maar ik krijg toch de foutmelding. 

Ook de ontvanger via de afstand bediening uitgezet wat er op beeld wordt uitgelegd. 

Toch weer de zelfde melding,  hebben jullie nog suggesties. 

Hoe lang gaat het duren voor ik antwoord  krijg

 

 


Ik heb de melding stb-ufa-03 . Al enkele keren de ontvanger spanningsloos gemaakt. Geen resultaat. Andere ontvanger in de woonkamer geeft geen problemen 


Hier dezelfde melding:

foutcode STB-Ifa-03, beperkte weergave.

Box diverse malen opnieuw opgestart zonder resultaat, iemand een oplossing?


Ik krijg foutmelding Syb-ufa-03, kan de tvgids niet laden en niet op de radio overschakelen. Ik heb de tv ontvanger proberen te herstarten maar gaat niet want na 95% komt hij met deze foutmelding. Wat nu?


hier het zelfde


Hier het zelfde. Herstart en andere internet kabels helpt niet


Hier ook al een half uur lang de melding stb-ufa-03. Alle opties al geprobeerd maar niets helpt.


Ook hier dezelfde foutmelding STB-ufa-03. Stroom eraf gehad, opnieuw instellingen geladen, niets helpt.

Een oplossing zou heel fijn zijn en geef anders aan dat er een storing is, dan hoeven we niet meer naar oplossingen te zoeken


Ook foutmelding STB-ufa-03.

software inladen duurt ook veel langer dan gebruikelijk. Experia box ook nog maar eens een reset gegeven. No joy.


Hier zelfde probleem. Heb straks nog een opname gekeken geen problemen en nu in 1x dit. Alles al een paar keer opgestart maar geen resultaat.

HOE LOS IK DIT OP BALEN 


Ook hier de foutmelding STB-ufa-03, nadat de KPN box bleef hangen.
Diverse keren herstarten van de kpn box, zonder resultaat.
Tot 95% prima, daarna ellelang wachten en dan de melding foutmelding STB-ufa-03

Het op stand-by zetten van de box doet ook niets…..

 

Een bevestiging dat er een storing is, zou fijn zijn. Toch weer minder irritatie zeg maar


Hier ook dezelfde code gekregen en nu gewoon zwart beeld keer op keer na het resetten . Kan verder helemaal niks meer. 

Krijg rechtsboven in het scherm de melding :”geen actieve zender in lijst. ga naar instellingen.” Maar ik kan dus verder helemaal niks , geen enkele knop die werkt dus ook geen menu of instellingen. 


:rage::rage: Bij ons ook….


Deze melding kwam hier ook voortbij. Kastje herstart en dat blijft nu hangen op 95%, zie ook topic ontvanger blijft hangen op 95%.

 


Hier ook deze melding vanalles geprobeerd maar niets helpt. Klanten service KPN is niet bereikbaar. Bevestiging van een storing zou inderdaad fijn zijn.


Hier ook dezelfde problemen als boven beschreven. Er schijnt een storing te zijn! Vond mijn partner op Nu.nl

https://www.nu.nl/tech/6095962/klanten-kpn-kunnen-problemen-ervaren-bij-televisiekijken-door-storing.html


storing is voorbij hier


Hier doet tie het ook weer!


Hier niet !