Skip to main content

Hoe kan ik deze code oplossen?

Nog een keer opnieuw op gestart en het probleem was verholpen


Bijna goed, alleen de gids en opgenomen programma’s nog niet…:imp:Ik geef t op. Morgen verder. Zij het dat ik wel diep teleurgesteld ben.

 


Oplossing bij mij was, STB software verwijderen en opnieuw installeren en de modem opnieuw opstarten. 


Bijna goed, alleen de gids en opgenomen programma’s nog niet…:imp:Ik geef t op. Morgen verder. Zij het dat ik wel diep teleurgesteld ben.

 

Klopt is hier ook het geval maar dit is beter dan 16 zenders


Hier ook niet


Bijna goed, alleen de gids en opgenomen programma’s nog niet…:imp:Ik geef t op. Morgen verder. Zij het dat ik wel diep teleurgesteld ben.

 

Klopt is hier ook het geval maar dit is beter dan 16 zenders

moet alleen die zendernummers vaan bbc en cnn uit mn hoofd gaan leren :weary:


Oplossing bij mij was, STB software verwijderen en opnieuw installeren en de modem opnieuw opstarten. 

En hoe doe je dat dan als de decoder nergens op reageert ? 


  1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar (aan de achterkant) en wacht 30 seconden.
  2. Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar (aan de achterkant).
  3. Druk bij het zien van het eerste deel van het balkje kort op de stand-byknop van de tv-ontvanger.

Let op: Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt

4. Ga naar Software verwijderen].

5. Selecteer Software verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.

6. De tv-ontvanger laadt de nieuwe software in. Dit kan 20 tot 30 minuten duren. 

Let op: Zet de tv-ontvanger niet uit tijdens het inladen.


Oplossing bij mij was, STB software verwijderen en opnieuw installeren en de modem opnieuw opstarten. 

En hoe doe je dat dan als de decoder nergens op reageert ? 

Let op: Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt

4. Ga naar aSoftware verwijderen].

5. Selecteer eSoftware verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.

6. De tv-ontvanger laadt de nieuwe software in. Dit kan 20 tot 30 minuten duren. 

Let op: Zet de tv-ontvanger niet uit tijdens het inladen.


Oplossing bij mij was, STB software verwijderen en opnieuw installeren en de modem opnieuw opstarten. 

En hoe doe je dat dan als de decoder nergens op reageert ? 
 

 

  1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar (aan de achterkant) en wacht 30 seconden.
  2. Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar (aan de achterkant).
  3. Druk bij het zien van het eerste deel van het balkje kort op de stand-byknop van de tv-ontvanger.

Let op: Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt

4. Ga naar nSoftware verwijderen].

5. Selecteer tSoftware verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.

6. De tv-ontvanger laadt de nieuwe software in. Dit kan 20 tot 30 minuten duren. 

Let op: Zet de tv-ontvanger niet uit tijdens het inladen.


Storing voorbij maar ontvanger valt telkens uit. Dit had ik vanmiddag ook al. Hebben jullie hier ook last van?! Ik heb dit alleen bij terugkijken en opnames 


Niets gedaan, kastje stond ineens op 1. Blijk weer beeld te hebben en gids en opnames ook beschikbaar.

Volgens berichten heb ik een vernieuwd menu, maar dat is onzin want dat heb ik al een paar maanden.

 


Niets gedaan, kastje stond ineens op 1. Blijk weer beeld te hebben en gids en opnames ook beschikbaar.

Volgens berichten heb ik een vernieuwd menu, maar dat is onzin want dat heb ik al een paar maanden.

 

Kan je nu ook terug kijken? Valt bij mij telkens uit


Alles doet t weer maar wel traahaaag. Misschien was dat al zo a.g.v.

dat vernieuwde menu van 2 maanden geleden,...