Skip to main content

Probeer al 3 dagen  espn uit te zetten...lukt niet..er komt in beeld  probeer het later nog eens  (STB-WG-14).  we kregen espn tot en met 17 september gratis,  gisteren komt de factuur van de maandelijkse kpn binnen..staat er espn pakket 12.99 euro..korting 8.99 euro...blijft er toch 4.00 EURO  over om te betalen, boor iets dat ik tot en met 17 september gratis zou hebben...en net weer geprobeerd uit te zetten..maar lukt niet..graag hulp aub  mvg

Hoi @Marcus13 
Er is een storing waardoor het zo niet lukt.
De snelste manier is om even te bellen 0800 0402 of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)
Beide opties tussen 08:00  en 22:00 uur 20:00 uur

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

*Admin: aanpassing openingstijden klantenservice


Beide opties tussen 08:00 en 22:00 uur

Zowel de telefonische helpdesk als de chat zijn tot 20:00 uur beschikbaar. Ma-vr. Zaterdags tot 17:00 en zondags gesloten.


Bedankt voor de correctie en aanvulling @PeterG!


Dank je @PeterG 'heb ook mijn administratie bijgewerkt. :sunglasses:


Tot enkele maanden geleden was het inderdaad 7 dagen per week van 8:00 tot 22:00.

Sindsdien is het dus 8:00 tot 20:00 uur beschikbaar. Ma-vr. Zaterdags tot 17:00 en zondags gesloten.

Voor storingen is en blijft het 24 / 7 beschikbaar. (dat is beter dan bij Ziggo)