Skip to main content

Sinds de aanleg van glasvezel hetzelfde probleem. Zelfs een nieuwe tv ontvanger gekregen. Ook dit is geen oplossing.

Voorheen geen probleem. Ik heb een draadloos TP systeem,120mb/s aan de tv gekoppeld met een kabel.

Geen oplossing.

Nog steeds de foutmelding. 

Met de kabel direct van de modem naar het tv kastje is het probleem opgelost.

Schiet mij maar lek

 

*admin: afgesplitst

Dag @Groeneveld I! Welkom op ons Forum. Bedankt voor je topic. Wat voor draadloos TP systeem gebruik je? Maken ze gebruik van het elektriciteitsnet om data over te dragen? 
Is het echt puur sinds de aanleg van glasvezel. Sinds ze bij jou in de wijk glasvezel aan het aanleggen zijn, of sinds je gebruik bent gaan maken van (het nieuw aangelegde) glasvezelnetwerk? 

Waarom sluit je de ontvanger niet permanent bekabeld aan op het modem?

 


Ik heb een TP link s4.

Snelheid zat.

Nu las ik ergens dat de router Zyxel met een kabel verbonden moet zijn met de tv ontvanger.

Voorheen had ik van die stopcontact netwerk dingen van Netgear. Die stoorden op mijn stereo en waren niet altijd  snel genoeg want met 12mb/s is dat niet prettig voor Netflix.

Ik begrijp niet waarom ik die tv ontvanger direct moet aansluiten op de Zyxel met een kabel! in het jaar 2021

Ik.kan tv kijken maar terugkijken of terugspoelen kan niet.

 

Ik zal eens kijken of ik met de nieuwe glasvezel aansluiting wel voldoende snelheid haal met de Netgear.

Blijft het feit dat ik met een snoer uit het stopcontact naar de ontvanger moet. Nu staat de TP LINK achter mijn tv.

Wanneer gaat de tv ontvanger draadloos?

 

 

Groet,

Ivo


@Groeneveld I Je bedoelt draadloos draadloos? Als in, de tv-ontvanger helemaal draadloos verbinden met het modem? Nee dat kan niet en zit ook niet in de pijplijn… Een stabiele draadloze verbinding is erg afhankelijk van omgevingsfactoren, zoals je zelf ook al gemerkt hebt met je stereo. Denk aan rijtjeshuis, smart home devices, isolatie van de woning. We kunnen succes niet garanderen.