Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding stb-zap-03/462 en beeld dat stil staat bij Terugkijken

• September 5, 2025
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Bij terugkijken van programma s steeds gezeik, na 3 minuten staat het beeld stil, na kastje aan/uit weer programma opzoeken, starten weer,beeld stil, totdat beeld verschijnt video server niet gevonden stb-zap-03/462

Gebeld, herstelprogramma gestart/software gedownload en hup wederom bij terugkijken staat beeld stil. Stekkers 30 seconden eruit, werkt ook niet. Krijg er hyperventilatie van en stress, leuk kijken is inmiddels wel vergaan, want je zit te duimen of je nog iets te zien krijgt.

Tel.contact opgenomen vandaag met KPN medewerker, als eea niet zou helpen dan moesten we terugbellen en zouden we evt. nieuw kastje kunnen krijgen terwijl we 3 tv s in huis hebben maar deze kunnen dan weer niet bezorgd worden en moet je ergens gaan ophalen in de stad, terwijl nog niet zo lang geleden ivm glasvezel ook weer een nieuw kastje moest worden geplaatst omdat de oude veel storingen zouden opleveren. 

Kortom iets om gek van te worden, ben er beetje klaar mee.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@slakje, welkom op onze community! Dat is niet fijn TV kijken zo! Ik kan me goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Je schrijft 3 ontvangers te hebben, hebben ze alle 3 dit zelfde issue?

4 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2025

ook als je programma's opneemt is hetzelfde euvel aanwezig  😩

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Hoi ​@slakje, welkom op onze community! Dat is niet fijn TV kijken zo! Ik kan me goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Je schrijft 3 ontvangers te hebben, hebben ze alle 3 dit zelfde issue?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 11, 2025

Ja helaas bij alle 3 hetzelfde euvel

modem gereset, glasvezelkastje aan/uit gezet, stekkers eruit gehaald, dan kan je 1 programma terugzien waarna het eea weer opnieuw begint, dodelijk vermoeiend, ook omdat echt niemand weet waar het probleem nu vandaan komt, ongelooflijk.

Nu moet ik weer bellen voor een nieuw kastje, de andere kastjes moeten dan weer opgehaald worden bij een KPN winkel,

lukt dit ook niet, wordt er gesproken met een soort teamleider en dan pas wordt een monteur ingeschakeld. 

en dit duurt al weken weken lang.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is ook niet handig inderdaad, als het op alle drie speelt lijkt me t niet aanneemlijk dat het issue daarin zit.
Ik denk dat je dan meer aan een die monteur hebt of het probleem elders in de verbinding zoekt. 

Inhoudelijk kan ik je daar via de community niet goed mee helpen maar dit moet goed op te lossen zijn met mijn telefonische collega's of in de winkel