Skip to main content

Foutmelding bij bekijken opnamen en terugkijken. Zowel modem als tv ontvanger ge-reset. Vrijdag contact gehad via de chat, voorstel nieuwe tv ontvanger, zaterdag ontvangen en geïnstalleerd zonder problemen.

Zaterdagavond geen problemen met kijken, zondagmiddag ook niet, maar toen ik vanavond een opname verder wilde kijken kreeg ik weer dezelfde foutmelding (STB-zap-03 / 40462), zowel bij de opnames als terugkijken. Vervanging tv ontvanger heeft dus maar even geholpen. Alles weer ge-reset, zonder resultaat. Opnames zijn via internet wel te bekijken, dus ze zijn wel beschikbaar.

Gezien de melding (Videoserver niet gevonden), zou het aan de Experiabox kunnen liggen?

Bij Telfort nooit dit soort problemen gehad. Sinds alles KPN is is het om de haverklap het geval. Resetten heeft geen enkele zin, opnames staan online daar zit het probleem.

Hier hebben wij precies hetzelfde probleem op dit moment. Begin er wel een beetje van te balen.


Goedenavond @Centurion54, welkom en bedankt voor je duidelijke melding!

We krijgen meerdere meldingen binnen, dus ik wil dit intern graag doorgeven en dat kan ik doen op basis van jouw klantgegevens. Wil je jouw klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, klantnummer en/of postcode en huisnummer. De gegevens die je invult zijn alleen zichtbaar voor de KPN Moderators. Zelfde vraag voo@JeroenTol, alvast bedankt!


Dag Jeroen,

Staat er allemaal in. Bedankt vast

Groet, Wim


Goedenavond @Shyrin_ ,

 

Gegevens zijn ingevuld, krijg toch wel een terugkoppeling?

Blijft een raar iets die foutcode, rond 19.30 nog een opgenomen programma terug gekeken en twee uur later is het niet mogelijk. Terwijl geen enkel apparaat uitgezet of gereset is geweest.


Vanmorgen gechat met een medewerker van KPN, die wist de vertellen dat het het niet aan de apparatuur thuis ligt, maar een serverprobleem bij KPN. Er wordt aan gewerkt ….

Intussen hebben wij geen problemen meer met terugkijken, hopen dat dit zo blijft


Ja, klopt inderdaad: er is sprake van een storing, die we nu tijdelijk opgelost hebben. Opnames en Terugkijken moeten nu weer werken en ga ik er vanuit dat dit zo blijft. Zo niet, geven jullie dan alsjeblieft een melding in dit topic!


Ja hoor, en weer dezelfde melding en dus geen opgenomen programma's terugkijken

 


Helaas hier ook de foutmelding. Resetten tv ontvanger helpt soms, maar vandaag niet.


Vreemd genoeg kan ik de zenders in het Plus pakket wél terug kijken, maar die in het standaard pakket niet.


Ja, klopt inderdaad: er is sprake van een storing, die we nu tijdelijk opgelost hebben. Opnames en Terugkijken moeten nu weer werken en ga ik er vanuit dat dit zo blijft. Zo niet, geven jullie dan alsjeblieft een melding in dit topic!

Wordt dit een wekelijks terugkerend probleem?


Nee, dit hoort geen wekelijks terugkerend probleem te zijn: ik heb de meldingen die wij ontvangen hebben intern doorgezet en daar wordt nu opnieuw een onderzoek naar ingesteld!


Bedankt, probleem is inmiddels (weer) opgelost, hopen dat het nu goed blijft.