Skip to main content

De Melding: in behandeling Dit kan 10 minuten duren gaat niet weg.

 

Hier hetzelfde, al diversen keren gebeld. Komt goed zeggen ze, maar is nog niet goed gekomen.

Duurt nu al 9 dagen.


Misschien toch overstappen naar Ziggo,,


Welk zenderpakket hebben jullie besteld?


Ik wil ziggo sport bestellen maar kan helemaal niets kiezen of uitzetten. 


@JustMEkappa

Hier dito. Zodra ik op Extra opties wijzigen of toevoegen klik laadt er helemaal niets. Heb alleen kopregel en grijs vlak. Zal wel tijdelijke storing zijn. (OEPS, storingen zijn natuurlijk altijd tijdelijk...)


Goedenavond @JustMEkappa, welkom! Ik lees dat jij graag het zenderpakket Ziggo Sport Totaal wenst te activeren maar dat je de melding “in behandeling Dit kan 10 minuten duren” ziet: vervelend dat het niet werkt, zoals het zou moeten! Krijg je deze melding nu nog steeds te zien? Ik ben benieuwd of je deze melding terugziet in MijnKPN of op de TV? Ik hoor graag van je!

Vul jij ook jouw profiel in, dan kan ik vanuit onze kant met je meekijken! Jouw klantnummer, postcode en huisnummer is heel fijn! 


Ja, zowel op tv als in de app. In de app staat boven in Uw wijziging wordt verwerkt..…

Dit staat er al 2 week, minimaal. Btw link is aangepast


Nu al 4 keer contact gehad.er is een opdracht blijven hangen of zo. Na 1e gesprek zou het binnen 4 uur opgelost zijn, bij 2e gesprek, nee dat duurt wel 48 uur. Bij 3e contact nee 5 werkdagen.

Die zijn ook alweer voorbij. Dit beloofd niet veel goeds, dat men 1 week nodig heeft om zoiets te (laten) doen. Wat als er echt iets stuk is?


Ik zie dat er bij jou sprake is van een systeemfout waardoor je bestelling nu vastgelopen is. Er is al een melding doorgezet om dit op te lossen, ik heb bij om een update gevraagd. Het ligt bij de juiste afdeling, dus dat is in ieder geval goed. Hopelijk kunnen zij het op korte termijn oplossen. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten!


@BRT kijker Als jij deze melding ook nog ziet, vul jij dan ook nog jouw klantgegevens in, in jouw Forum profiel


Ik heb de melding nog steeds. 

Ontvanger opnieuw opgestart, router opnieuw opgestart. Helpt allemaal niet.

 


Vervelend @BRT kijker

@BRT kijker Als jij deze melding ook nog ziet, vul jij dan ook nog jouw klantgegevens in, in jouw Forum profiel

Wil je dit alsnog even doen?


@Shyrin_ is ingevuld

 


kan niet eens bestellen! krijg een storings melding STB-wg-14 geen idee wat dat inhoud.

via mijn kpn geprobeerd op pc en telefoon, zelfde probleem, maar nu met de melding dat er problemen zijn met opvragen van gegevens.

iemand een idee?


Zo ver ben ik ondertussen ook, de melding dat er geen inhoud opgevraagd kan worden.

Er moet binnen het geweldige KPN toch iemand zijn die dit op kan lossen 


even  0800-0402 gebeld met klacht, uitgelegd hoe het zat, kort samengevat, er is geen korte samenvatting!!! probeer het wel tedoen in mijn geval.

je belt het nummer, keuze menu, (dit gaat te makkelijk)  kies je keuze, klik en door verbinden graag!!! helaas nog tig wachtende voor je, wacht tijd van 5 tot  8 minuten!! maakt niet uit , ben er nu dus kom op ff snel af handelen en klaar, 2 minuten tijd denk je. na dik een kwartier op de wacht te hebben gestaan een persoon aan de lijn!!!! leg het probleem uit  dat ik via tv, mijn kpn op pc en via telefoon app geen ziggo sport kan afsluiten en steeds een fout melding krijg nr 14 op tv en via pc en app geen gegevens beschikbaar ( dit lijkt me heel duidelijk lijkt me). hij begrijpt het en zet me in de wacht om te overleggen met een collega, dit snap ik, toch iets niet goed gedaan? kan haast niet! dit is standaard bij mij! elk jaar weer. na een kleine (lange) 10 minuten persoon weer aan de lijn, hij kan me vertellen dat ik geen ziggo sport heb in mijn pakket!!!!!! hij loopt te zoeken maar kan hem niet vinden!!!!. na een diepe zucht en het probleem opnieuw uit gelegd  te hebben komt meneer erachter dat het zijn fout was, en niet goed had begrepen wat er aan de hand was met het probleem (ik was zo duidelijk toch?).

weer in de wacht, meneer gaat het nu oplossen, de tijd aan de telefoon klokt de 40 minuten aan nu…….

na eindelijk 40 minuten en 28 seconden is het op gelost zegt hij, zal mij benieuwen, binnen 10 minuten werkt alles, heb kpn 10 minuten extra gegeven voor de test op tv.

pak de afstandsbediening en met trillende vingers druk je de cijfers in voor ziggo sport…..…… 

vliegendevinketering!!!!!!!! het werkt!!!!!!!! dankjewel kpn lets go racing!!!!!!!

iets voor kpn? skysports met dubbel commentaar? nederlands/engels?

 


@JustMEkappa, ik heb een terugkoppeling ontvangen dat de systeemfout verholpen is en zie ook dat het Ziggo Sport Totaal zenderpakket geactiveerd is: is de melding op de TV nu ook weg?
 

Zo ver ben ik ondertussen ook, de melding dat er geen inhoud opgevraagd kan worden.

Er moet binnen het geweldige KPN toch iemand zijn die dit op kan lossen 

@BRT kijker Ja hoor, die zijn er! :wink:  Ook bij jou is er helaas sprake van een systeemfout waardoor er geen wijzigingen doorgegeven kunnen worden. Melding om het op te lossen is aangemaakt, het is nu wachten op een terugkoppeling. Ik kom er op terug!

@p3t3r5370 Bedankt voor het delen van jouw ervaring: het klinkt alsof mijn collega zijn koppie er niet helemaal bij had: gelukkig werkt het zenderpakket nu wel bij jou, klaar voor komend weekend! Skysports met dubbel commentaar is een leuke suggestie: wie weet in de toekomst!


@BRT kijker ik heb de terugkoppeling ontvangen dat de systeemfout bij jou verholpen is en het gewenste pakket actief is. Klopt dat en heb je ook geen melding meer in beeld?


@Shyrin_ het is idd verholpen 

bedankt