Skip to main content

Deze foutmelding kreeg ik in beeld sinds ik bij jullie ben krijg ik wel vaker een foutmelding, dat had ik niet bij Telfort als dat zo blijft doorgaan stap ik over naar een ander provider



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Annekevdm, 

Ik kan me voorstellen da het irritant is om telkens deze foutmelding op tv te krijgen! Mijn excuses voor het ongemak. Heb je het stappenplan op onze website al eens doorlopen om de foutmelding ‘Zender verbroken’ te verhelpen?


Dat heb ik al zo vaak gedaan en toch blijft die foutmelding  steeds terug komen, alle kabels zitten er ook goed in, als dit door blijft gaan stap ik echt over.


Wat irritant dat de foutmelding terug blijft komen, @Annekevdm! In dat geval lijkt het mij het handigste dat je even met ons belt wanneer je de foutmelding weer op je tv hebt. Mijn collega aan de telefoon kan dan met jou één en ander controleren, om uit te zoeken waar het mis gaat en hoe het opgelost kan worden. Dat gaat telefonisch makkelijker omdat je dan direct contact met elkaar hebt. We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis te bereiken op het nummer 0800 0402.


Als ik zo'n foutmelding krijg doet mijn huistelefoon het ook niet, dus dan kan ik ook niet bellen zo als u het zegt.


Heb je geen mobiele telefoon waarmee je kunt bellen? Bellen naar 0800 0402 is gratis, ook met je mobiele telefoon. :relaxed:


We hebben al drie keer de foutmelding gehad, en alle kabels zitten goed, als jullie dit niet oplossen stap ik echt over


Goedemorgen @Annekevdm,

Wat balen dat je de foutmelding nog een aantal keer hebt gehad. Gelukkig zie ik dat je gisteravond telefonisch contact hebt gehad en dat er straks een monteur langskomt. Ik hoop dat het daarna verholpen is!


De monteur zou tussen 8:00 - 10:00 komen, maar hij is nog steeds niet geweest het is nu al 10:15, dit is niet normaal, dit zijn geen afspraken.


Volgens mijn gegevens staat de afspraak gepland tussen 10.00 - 12.00 uur. Excuses als daar miscommunicatie over is geweest en ik hoop dat je hierdoor niet in de problemen komt met eventueel andere afspraken.Â