Skip to main content

Beste, 

Ik kijk altijd via KNP app TV op mijn Samsung TVM, maar krijg een foutmelding bij het inloggen. Ik heb alle meerdere malen het wachtwoord gereset. Ik krijg de melding ‘inloggegevens onjuist, de ingevoerde inloggegevens zijn onjuist. (500-300-Generic- Error). kan iemand mij helpen?

 

De smart-TV app is nog verre van stabiel en persoonlijk zou ik je adviseren om die app links te laten liggen en gewoon een TV ontvanger te gebruiken.


Beste, 

Ik kijk altijd via KNP app TV op mijn Samsung TVM, maar krijg een foutmelding bij het inloggen. Ik heb alle meerdere malen het wachtwoord gereset. Ik krijg de melding ‘inloggegevens onjuist, de ingevoerde inloggegevens zijn onjuist. (500-300-Generic- Error). kan iemand mij helpen?

 

Hier al 2 weken hetzelfde probleem. Ik heb de app en cache al een paar keer verwijderd, maar helaas mocht dit niet helpen. Ik lees dus graag hier mee om te kijken of jij wel tot een oplossing komt.


@Diaantje77 , @500-300 .

Hmm, log je dan steeds uit? Dat is niet nodig. Gewoon afsluiten via de menu opties van de app.

Maar goed, nu kom je er niet meer in. Daar weet ik zo geen oplossing op. Hier werkt ie op m'n Samsung, maar na deze meldingen ga ik niet even uitloggen om het inloggen te proberen. Dat zul je begrijpen.

Overigens gebruik ik 95 % van de tijd de ontvanger. Mooier beeld. Met HD maar zeker met HDglas (indien glasvezel 661 t/m 670). En via de app kan ik m'n opnames van BBC First niet kijken.


Beste, 

Ik kijk altijd via KNP app TV op mijn Samsung TVM, maar krijg een foutmelding bij het inloggen. Ik heb alle meerdere malen het wachtwoord gereset. Ik krijg de melding ‘inloggegevens onjuist, de ingevoerde inloggegevens zijn onjuist. (500-300-Generic- Error). kan iemand mij helpen?

 

 

Hoe log je in?

Met wachtwoord en gebruikersnaam?

Of

Met abonneenummer tv en pincode?

 

Ik doe het met abonneenummer en pincode.

Abonneenummer is dat lange nummer, kan je ook in MIJNKPN vinden.