Skip to main content

29-01-2021 nog steeds geen nieuw tv menu en regelmatige storingen.

ik ben sinds oktober 2020  bezig om mijn problemen met mijn iTV opgelost te krijgen. Dit heeft geresulteerd in een wekelijks contact met de klantenservice, maar de problemen zijn nog steeds niet opgelost. Mijn modem is gewisseld mijn tv kastjes Artis VIP’s 5202 zijn nagekeken. Van mijn problemen is er Weel 1 opgelost ik kan namelijk weer tv pakketten verwijderen en mogelijk toevoegen, maar de belangrijkste vreemde vale kleuren en regelmatige meldingen dat de zender tijdelijk niet de ontvangen is, geld voor alle zenders zijn gewoon gebleven. Uiteindelijk ben ik het nu zat en geef de KPN nog t/m 31-01-2021 de tijd om mijn problemen op te lossen . Mocht dit niet lukken dan ga ik overstappen naar een andere aanbieder, ik vind dat ik voldoende tijd geboden heb aan de KPN om mijn problemen op te lossen. Helaas word ik blijkbaar niet serieus genomen door de KPN, jammer

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Zijn de tv ontvangers via draadloze adapters aangesloten?


Welkom op het forum @mrverm63. Zou je nog aan kunnen geven wat het antwoord is op de vraag van @jimny? Zou je daarnaast ook je profiel kunnen invullen en hier laten weten als dat gedaan is? Gezien wat er allemaal al gedaan is zou ik graag willen beginnen met kijken wat er in de systemen al gedaan is. 


@Jimmy  nee alles ik bekabeld.

Maar sinds vandaag is het probleem opgelost, het bleek dat het vinkje 4K van de tv ontvanger ( Aris VIP 5202) niet aanstond. Hierdoor werden de updates geladen. Nu zijn alle updates binnen en werkt alles prima. Toch blijft het jammer dat het 3 maanden heeft geduurd dat dit kleine euvel pas werd ontdekt. Maar gelukkig werkt alles nu weer.