Skip to main content

In dit verkiezingsjaar in de VS zou het mooi zijn als klanten van KPN niet alleen keuze hebben uit linkse en anti-Trump zenders zoals o.a. CNN, maar ook informatie kunnen krijgen via FOX News.

Zijn er meer klanten met deze wens en hoe zouden we dit kunnen aanpakken?

 

Ik hoop, als rechtse liberaal, oprecht dat dat nooit zal gebeuren.


@wjb waarom niet?  Je hoeft niet te kijken. Er zijn echter mensen zoal ik die dat wel graag zien.  


Hebt u Am. stemrecht?


Hoi @Trump Fan ,

Je kunt natuurlijk ook die kant op gaan.
Verhuizen is een optie.


@wjb waarom niet?  Je hoeft niet te kijken. Er zijn echter mensen zoal ik die dat wel graag zien.  

Je vroeg of er meer klanten zijn met deze wens en ik wil graag laten horen dat ik deze wens absoluut niet heb. 

Trump is wat mij betreft de grootste ramp die wij in de laatste decennia hebben moeten doorstaan.

Ik hoop oprecht dat Trump in november (liever eerder) het veld zal moeten ruimen voor een politicus die wel oog heeft voor zijn omgeving.

En aangezien er binnen de republikeinse partij geen enkel tegengeluid te horen is ben ik bang dat de democraten de verkiezingen zullen moeten winnen.


Ik voel een hele lange vervelende discussie aankomen over Trump. Pfff


mensen, wat een rare reacties……

Ik hoef hier geen politieke reacties. Mijn vraag is duidelijk genoeg, dus graag reageren wanneer je ook FOX NEWS als keuze wilt. Dat is op dit moment in de VS verreweg de best bekeken kabel aanbieder. Dus zo gek is het niet om naast CNN deze zender aan te bieden.


@Trump Fan Ik ben het met je eens. Niet dat ik er ooit naar zal kijken. Ook niet naar CNN trouwens.


Ik hoef hier geen politieke reacties.

Dan had je hem zelf niet politiek moeten maken…

...alleen keuze hebben uit linkse en anti-Trump zenders ...

Als Trump fan kan je dan uiteraard ook politieke reacties verwachten.

 

Mijn vraag is duidelijk genoeg, dus graag reageren wanneer je ook FOX NEWS als keuze wilt.

En natuurlijk niet alleen als je FOX News als keuze wilt, maar ook als je FOX News niet als keuze wilt.


Alsjeblieft niet! En ik zou dan ook alle trumphaters (ik kan die gozer zijn naam niet eens met een hoofdletter spellen, vind het al erg genoeg om zijn naam in te moeten typen) op willen roepen om vierkant stelling te nemen tegen uitbreiding met fox(fake)news.


Hi @Trump Fan en de rest! De beste manier om je wens voor een zender te laten weten aan KPN is hier. Dus dat heb je bij dezen gedaan. :slight_smile:  Ik heb geen idee of hier veel animo voor is, maar ik kan het signaal in ieder geval doorgeven binnen KPN. Dat garandeert natuurlijk niet dat het ook gaat komen. Verder staat het een ieder vrij om zijn/haar wens voor een zender kenbaar te maken natuurlijk.
 

Ik snap dat het politieke landschap zeer discussiegevoelig is, maar ik wil hier op het KPN Forum geen discussie daarover hebben. Er zijn zo ontzettend veel andere plekken om dat te doen mocht je daar behoefte aan hebben. Dus laten we, hoe verleidelijk ook, daar niet in verder gaan. Mijn dank is groot. :grin:


Hi @Trump Fan en de rest! De beste manier om je wens voor een zender te laten weten aan KPN is hier. Dus dat heb je bij dezen gedaan. :slight_smile:  Ik heb geen idee of hier veel animo voor is, maar ik kan het signaal in ieder geval doorgeven binnen KPN. Dat garandeert natuurlijk niet dat het ook gaat komen. Verder staat het een ieder vrij om zijn/haar wens voor een zender kenbaar te maken natuurlijk.
 

Ik snap dat het politieke landschap zeer discussiegevoelig is, maar ik wil hier op het KPN Forum geen discussie daarover hebben. Er zijn zo ontzettend veel andere plekken om dat te doen mocht je daar behoefte aan hebben. Dus laten we, hoe verleidelijk ook, daar niet in verder gaan. Mijn dank is groot. :grin:

Waarom wordt dit forum niet gemodereerd. Deze thread staat vol met politieke statements, dat kan er best uit worden gemodereerd.  

Overigens ben ik het met Trump Fan eens dat het huidige KPN zenderaanbod wel een heel eenzijdig beeld oplevert vanuit een bepaald politiek dogmatische hoek die blijkbaar bang zijn dat mensen zelf  denken en daarom hun geluid alleen maar toestaan en daarin ook slagen zoals we in deze thread zien hoe sommigen zich vijandig opstellen tegen andere meningen. 

Als je zelf iets niet wilt zien, dan kan je een zender blokkeren. Maar ik zie hier door sommigen een soort communistisch/fascistisch beeld dat censuur verheerlijkt. 


Waarom wordt dit forum niet gemodereerd. Deze thread staat vol met politieke statements, dat kan er best uit worden gemodereerd.  

Het forum wordt natuurlijk wel gemodereerd. En ik kan “al die politieke statements” wel weggooien, maar dat doe ik niet als er niet wordt doorgegaan na het verzoek om ermee te stoppen… Dus graag stoppen, en dan is het prima.


Maar ik zie hier door sommigen een soort communistisch/fascistisch beeld dat censuur verheerlijkt. 

Als je het over mijn reactie hebt dan hoop ik dat je jouw opmerking terug zult nemen.

Wat mij betreft gooien we een slotje op dit topic en gaan we over tot de orde van de dag.


Los van politiek:

Het alternatief is om deze zender te bekijken via internet. Na een eerder verzoek hier op het forum ben ik gaan zoeken naar streams. Het bleek dat (bijna) elke staat zijn eigen versie heeft van Fox News. Na 32 gevonden versies in mijn zenderlijst ben ik gestopt met tellen. 


Liever heb ik ook geen slotje, maar om verdere discussies te voorkomen lijkt me dat geen slecht idee. @Trump Fan: ik heb jouw verzoek in ieder geval doorgezet, en dat was denk ik het belangrijkste.