Skip to main content

Grrrrrr

Is natuurlijk Fox sport


Wat vaak helpt is even de ontvanger terug te zetten naar fabrieksinstellingen. 


Bedankt Joep. Goed bedoelt maar heb nooit wat veranderd/gewijzigd of wat dan ook. Alle grote bedrijven komen hun afspraken en beloftes niet na. En ze hopen ook nog dat wij hun administratie doen. Dacht het niet. Met een helpdesk op een eiland omdat het lekker goedkoop is en je dus niet geholpen kunt worden. Pfffff En nu staat grrr de hele tijd de melding in het beeldscherm als je pakket actief is dan.....en krijg je met geen mogelijkheid weg. Fijn dat je die reus kunt bellen


Je kunt bellen met de klantenservice.  0800-0402. Gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Is duidelijk dat jij een clown bent van KPN. Sorry, je werkt voor je salaris. Prima. Maar ben er klaar mee. Ze kunnen beter dingen oplossen dan mensen inhuren om mensen aan het lijntje houden. Ga mijn incasso intrekken. Zouden meer mensen moeten doen.


Grappenmaker ik ben maar gewoon een klant die iemand wil helpen.


Ja. En ik ben Jezus


Sorry Ronald. Ga ergens anders maar hulp vragen. Als je zo reageert op goed willende en helpende mensen dan houdt het op.
Blijf je WEL netjes tegen de tel. medewerkers. Die zijn wel in dienst van KPN. (0800-0402)

Als je ook zóóó kort voor een wedstrijd een pakket wilt activeren…. Het duurt 15 minuten TOT 24 uur.


Pakket aanzetten via MijnKPN

  • In 3 stappen zet je het pakket aan via de app
  • Maandelijks aan- en uit te zetten
  • Binnen 15 minuten is je pakket geactiveerd

https://www.kpn.com/televisie/pakketten.htm


Daar is momenteel al een tijdje storing mee @Vlijm 

Er staat nu zelfs dit online:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/zenderpakket-besteld-maar-nog-niet-beschikbaar-laat-het-ons-hier-weten-513342


Hi @RonaldN1967! Ik zie dat onze KPN community (veelal klanten) je al voorzien heeft van het juiste antwoord. We hebben een storing op dit moment. De doorlooptijd van bestellingen is onzeker. Bij de één werkt het meteen en bij de ander duurt het een aantal dagen. We zijn op dit moment aan het onderzoeken waar deze vertraging vandaan komt. Je kunt het topic, waar Peter naar verwijst, in de gaten houden. Excuses voor het ongemakt!:disappointed_relieved:


Nou...ik heb alles lopen doorzoeken en er was geen storing. Nu wel? Het zal, ik benoben de kwaliteit van internet, tv tevreden. Maat de service is kvffhyygibh slecht, zoals altijd. Echt een ondergeschoven kindje, dus niete echtbelangrijk voor KPN


Dan is die kwaliteit prima passend bij je schrijfstijl, of is het toetsenbord een beetje stuk.:kissing_closed_eyes:


Reageer