Skip to main content
Beantwoord

Fox Sport Go

• July 29, 2019
  • 4 reacties
  • 250 keer bekeken

stikkelisok
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
Ik vroeg me af wanneer in de foxsport app nu alles naar fox sport compleet is gezet ook via die app naar fs 4,5,6 gekeken kan worden (nu alleen naar fs1,2,3 )

Beste antwoord door PeterG

Fox Sports is hiervan op de hoogte. Fox Sports Go wordt door hen en niet door KPN aangeboden. De ⚽️ ligt dus bij hun.
KPN heeft haar zaakjes op orde. In de KPN-app/website kun je wel alle 6 kanalen zien. 😄
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 29, 2019
Fox Sports is hiervan op de hoogte. Fox Sports Go wordt door hen en niet door KPN aangeboden. De ⚽️ ligt dus bij hun.
KPN heeft haar zaakjes op orde. In de KPN-app/website kun je wel alle 6 kanalen zien. 😄

stikkelisok
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 30, 2019
Het is opgelost alle zenders in de fox sport go app doen het 😀

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 30, 2019
Indeed. Via de site ook! 😃

Maar ja, we hebben ze dubbel eigenlijk. Want via de KPN ITV app/site zijn ze er ook 😉 .

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 30, 2019
@stikkelisok, kijk dat is snel opgelost! Ik wou het inderdaad nog even navragen maar zoals het nu lijkt is het dus al opgelost. Een collega heeft het net ook getest en dat werk ook! 🙂 Goed om te lezen en bedankt voor het testen!