Skip to main content

Ik wilde zaterdag avond eredivisie wedstrijd op Fox sport bekijken via kpn itv. In spanje. (Heb abb van fox sport via kpn totaal)

maar dit lukte niet. Is dit veranderd? in t voorjaar geen problemen.

 

verder is in kpnITV opnames veranderd, naar opgeslagen. Maar kan niet vinden hoe ik de opnames weer kan verwijderen.

t zou mooi zijn als er iets veranderd wordt in de app, je daar vooraf bericht van krijgt.

m vr groeten E Veldhuis

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

Hallo @Topacio, welkom op ons forum!

Je kunt veel zenders onderweg via de KPN iTV app bekijken. Welke dit precies zijn, kan je zien als je filtert op ‘online tv-kijken onderweg’ in ons zenderoverzicht. Ik zie Fox Sports hier niet tussen staan, maar het zou wel mogelijk moeten zijn! Ik heb er geen verklaring voor dat het jou nu niet lukt. Gelukkig heb ik een alternatief. Je kunt met jouw Fox Sports abonnement namelijk gebruik maken van de Fox Sports GO app. Hiermee kan je ook binnen de EU live voetbal televisie volgen. Aanmelden is gratis met jouw abonnement van KPN.

Als tweede geef je aan niet te weten hoe je opnames kunt veranderen nu dit is veranderd in ‘opgeslagen'. Je kunt opnames verwijderen door van rechts naar links te vegen over jouw scherm. Zie je tegels? Dan is het tijdelijk niet mogelijk om opnames te verwijderen. Deze functie zal terugkeren bij de volgende update. Je kunt de opnames natuurlijk nog wel verwijderen via een ander apparaat of via de tv-ontvanger. De opname zal dan overal verwijderd worden.