Skip to main content
Beantwoord

Fox Sport niet meer te vinden

  • June 20, 2020
  • 16 reacties
  • 388 keer bekeken

de kanalen v foxsport zijn verdwenen en niet meer te vinden , ook niet in de lijst v verborgen zenders 

 

Beste antwoord door Susan_

@Appiehap dat begrijp ik heel goed. We doen ons best, ik heb gevraagd aan de achterliggende afdeling of zij jou van meer informatie kunnen voorzien. Wat betreft de compensatie, op het moment dat het weer werkt kunnen we kijken hoe lang het niet heeft gewerkt en je er geen gebruik van hebt kunnen maken. Die dagen kan je van ons vergoed krijgen! Maar dat werkt beter op het moment dat het opgelost is, anders kan ik nu een vergoeding indienen en misschien over een paar dagen nogmaals. Dat is niet zo handig, het kan beter in één keer :wink:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 20, 2020

U heeft verlengt naar Hussel misschien? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 20, 2020

Klopt , maar foxsport staat nog wel vermeld in " zenderpakketten "


Forum|alt.badge.img+16
  • June 20, 2020

Hallo @Appiehap,

Maar staat die onder geabonneerd of alleen onder alle zenderpakketten? Want met de overstap naar hussel betekend dat je het '’gratis Fox Sports'’ hebt ingeleverd voor 5 euro korting op FOX Sports. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 20, 2020

Je bent nu met FOX Sports erbij waarschijnlijk duurder uit. Dat kost € 12,99. Dat had u hoogstwaarschijnlijk gratis. Indien u Compleet was. Nu met Hussel bestaat Compleet niet meer. In de plaats daarvan krijgt u wel 5 euro entertainmentkorting. Maar dan blijft dus nog over € 7,99 voor FOX Sports.

Waarschijnlijk staat het pakket nu uitgeschakeld. Dat moet dan nog ingeschakeld worden.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 20, 2020

Foxsport staat bij zenderpakketten nog onder geabonneerd 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 20, 2020

Ok. Dan zal een KPN medewerker daar even naar kijken moeten.


Forum|alt.badge.img+16
  • June 20, 2020

Foxsport staat bij zenderpakketten nog onder geabonneerd 

@Appiehap 
Ontvanger al even uitgezet (1 minuut)? 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 20, 2020

Kun u uw profiel vast invullen? 

https://forum.kpn.com/settings/profile

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • June 27, 2020

Goedemorgen @Appiehap, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb even voor je gekeken en je hebt een Alles-in-1 Premium abonnement. Hierbij zitten Fox Sports en het Pluspakket bij inbegrepen, en in het ene systeem zie ik Fox Sports wél terug en in het andere systeem niet. Ik zie dat hier al een ticket voor loopt om het zo snel mogelijk op te lossen. Het ligt alleen iets ingewikkelder dan vooraf verwacht, dus is het op dit moment nog niet opgelost lees ik. Maar we zijn er mee bezig en doen ons best! Je krijgt vanzelf een seintje wanneer je het pakket weer zou moeten kunnen zien.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 27, 2020

Nog steeds niet opgelost,  word tijd voor een compensatie!!!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 1, 2020

@Appiehap dat begrijp ik heel goed. We doen ons best, ik heb gevraagd aan de achterliggende afdeling of zij jou van meer informatie kunnen voorzien. Wat betreft de compensatie, op het moment dat het weer werkt kunnen we kijken hoe lang het niet heeft gewerkt en je er geen gebruik van hebt kunnen maken. Die dagen kan je van ons vergoed krijgen! Maar dat werkt beter op het moment dat het opgelost is, anders kan ik nu een vergoeding indienen en misschien over een paar dagen nogmaals. Dat is niet zo handig, het kan beter in één keer :wink:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 4, 2020

Yeah fox sports werkt weer


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 6, 2020

@Appiehap fijn om te lezen! Je hebt er dan vanaf de 20 juni ongeveer geen gebruik van kunnen maken. Dat is precies 2 weken! Omdat het normaliter een gratis product is binnen je abonnement waar je nu even geen gebruik van hebt kunnen maken, is de vergoeding niet heel erg hoog.  Ik kan maximaal € 7,50 indienen voor je. Laat je even weten of je hiermee akkoord gaat?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 10, 2020

@Appiehap ik heb nog geen akkoord van je gekregen op mijn voorstel. Wil je hier nog even naar kijken?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 11, 2020

@Appiehap ik heb nog geen akkoord van je gekregen op mijn voorstel. Wil je hier nog even naar kijken?

Beste Sudan, 

 

Ik ga accoord met je voorstel 

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 13, 2020

Fijn @Appiehap ! Dan ga ik dat nu meteen voor je invoeren :wink: Het spant erom of het meegenomen wordt in juli, maar anders vind je het terug op de factuur van augustus!