Skip to main content

Ik wil graag fox sport opzeggen

Je kunt het pakket gewoon uitzetten via de decoder (mijn service → zenderpakketten) en ook via MijnKPN.


Hoi @Thehof en welkom op het forum! 

Je kunt het pakket gewoon uitzetten via de decoder (mijn service → zenderpakketten) en ook via MijnKPN.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Is het hiermee gelukt om Fox Sports uit te zetten? 


Hoi @Thehof en welkom op het forum! 

Je kunt het pakket gewoon uitzetten via de decoder (mijn service → zenderpakketten) en ook via MijnKPN.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Is het hiermee gelukt om Fox Sports uit te zetten? 

Niet gelukt

 


Hi @Han83. Je bent dezelfde persoon als @Thehof neem ik even aan?

Hoezo lukt het niet? Wat zie je precies? Je kunt het ook via MijnKPN opzeggen. Laat je weten of dat lukt?


Kan via mijn kpn niet opzeggen


Gaat over Foxsport


Hoi, @Haper032 .

Het kan ook telefonisch. Het nummer is 0800-0402

Bij een deel v.d. klanten lijkt het niet te lukken via MijnKPN en/of de decoder.


Er staat je moet eerst betalen wat ik gedaan heb 

om naar n gratis zender pakket te gaan ??!?!!


:confused::upside_down:

Als je het KPN Compleet pakket wilt wisselen mag het andere pakket niet aan staan als betaald pakket.


Kan ik ook niet. Het is onderdeel van ons “alles in 1 pakket.” 

Op de factuur vermeld KPN dit dan als ‘gratis producten.’

Het gebruik van de Nederlandse taal is zeker niet het sterkste punt van KPN. Want ze bedoelen hierbij waarschijnlijk “De pakketonderdelen zijn:”. 

Er is al heel veel discussie geweest in dit forum over dit “gratis” taalgebruik van KPN. 

Als ik het uitzet scheelt dat ons helemaal niets, ik blijf het gratis te moeten betalen.

Het alternatief is een Hussel abonnement. Maar Peter heeft al meerdere malen in dit forum uitgeduid dat het bij de vaste klanten geen voordeel oplevert. Alleen nieuwe klanten hebben een tijdelijk voordeel. (Je kan ook niet opzeggen, want dan moet je eerst een half jaar naar Ziggo of zo, voor je dat voordeel krijgt). 

Als het onderdeel is van een totaal pakket kan je de zenders van Fox Sport verbergen. 

 


Kan ik ook niet. Het is onderdeel van ons “alles in 1 pakket.” 

FOX Sports in geen onderdeel van een "Alles in 1 pakket" maar een losse optie die gratis is als je deze als KPN Compleet pakket hebt opgegeven.

Je kunt ten alle tijden het FOX Sports pakket verruilen voor het Pluspakket als gratis KPN Compleet pakket.


Kan ik ook niet. Het is onderdeel van ons “alles in 1 pakket.” 

FOX Sports in geen onderdeel van een "Alles in 1 pakket" maar een losse optie die gratis is als je deze als KPN Compleet pakket hebt opgegeven.

Je kunt ten alle tijden het FOX Sports pakket verruilen voor het Pluspakket als gratis KPN Compleet pakket.

@CorL en dit switchen naar het pluspakket kun je doen in MijnKPN. Dit kan zowel in de app als op de site. Het zit een beetje verstopt, dus laat maar weten als je het niet kunt vinden.


Reageer