Skip to main content

en dan krijg je foxsports 1 gratis bij KPN.  Maar wat heb je er aan als ze daar telkens andere wedstrijden op uitzenden dan die je wilt zien.

vandaag de topper PSV-FEYENOORD. Zenden ze dat uit op foxsports 2 . Terwijl toch de meeste voetballiefhebbers die wedstrijd willen zien.

Nou, dan heb je aan foxsports 1 ook niet veel. Ze weten wel wat ze weggeven !!!!

 

En dan betaal ik maandelijks extra voor het Fox sports pakket. Zodat ik alle wedstrijden kan zien die ik wil zien. En wat denk je zenden ze iedere keer die wedstrijd die ik wil zien uit op het gratis kanaal. Dan kan ik dat zenderpakket er net zo goed weer uitgooien. Dag inkomsten voor KPN en Fox.


KPN gaat alleen niet over de programmering van Fox. Een bericht op de Facebook-pagina van Fox zélf heeft dan ook meer zin…
https://www.facebook.com/FOXSportsnl


Fox doet dit expres. 1 kanaal heel goedkoop aanbieden, dus KPN geeft dit kanaal dan gewoon standaard aan iedereen door. En op dat ene kanaal word je een worst voorgehouden zodat je als sportliefhebber ook graag de andere kanalen wilt. Die andere kanalen zijn dan uiteraard veel duurder, zodat KPN hier een apart pakket van gemaakt heeft. Zo hoevel de mensen die er geen interesse in hebben er niet aan mee te betalen.


Hoi @Bezorgde kijker, jammer dat de wedstrijd die je graag wilde zien juist niet op de gratis Fox Sports zender te zien was. Wij zorgen ervoor dat je de zender kunt bekijken, de programmering wordt door Fox Sports zelf bepaald. Je kunt de tip van @jlthkoch opvolgen en jouw mening aan Fox Sports doorgeven :slight_smile:

Als je graag voetbal kijkt, kan je natuurlijk ook overwegen om het Fox Sports zenderpakket toe te voegen. Dan weet je zeker dat je de wedstrijden die je graag wilt zien niet mist.