Skip to main content

Ik heb nu al 6x naar KPN gebeld. Mijn vader van 89 jaar wil Foxsport op tv. Schijnbaar is dat onmogelijk. Nu ik het via "mijn kpn”probeer geeft hij aan wanneer ik Foxsport heb toegevoegd “wijzigingen kunnen niet worden opgeslagen"…….sta inmiddels ook weer eens in de wacht en dat al 20 minten!!!!!!

Misschien kunt u alle relevante gegevens van het aansluit adres toevoegen in uw profiel zodat KPN medewerkers mee kunnen kijken.

Hier kan een reactie ook op zich laten wachten dus kunt u telefonisch geduld hebben of de chat proberen.

 


Hoi @Leerken ,

Regelmatig is het best druk op het telefoonnummer van KPN  (0800 - 0402). 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Ze konden steeds meekijken maar iedereen geeft dan steeds weer een ander antwoord…...Maar……

eindelijk is het nu gelukt! Systeem liep steeds vast. Dat moest iemand van KPN eruit gooien en dan weer opnieuw toevoegen. Moet hier zeker bij vermelden dat de medewerken van KPN Yusuf diegene is geweest die ons heeft uitgelegd wat het probleem was en dat hij het zou proberen op te lossen. Eindelijk iemand die verstand van zaken had. Dus Yusuf van de hulplijn, heel erg bedankt voor al je moeite. Ook namens mijn vader. Onze dank is groot


Hallo @Leerken. Jammer om te lezen dat dat het telefonisch zoveel moeite heeft gekost. Blij om in je laatste bericht, te lezen dat jouw vader inmiddels kan genieten van voetbal via Fox Sports. Zal het bedankje voor mijn collega zeker doorgeven aan hem :thumbsup: