Skip to main content

Fox sports GO

Het eerder combivoordeel van Telfort, bij stopzetting onder dezelfde condities voorgezet door KPN is van het ene moment op het andere geblokkeerd alleen kanaal 14 nog maar wat er eerder ook al in zat, dat is geen Foxsport GO gratis bij een compleet abonnement. Mag dat zo maar? Toch een maandelijks Combivoordeel in het contract wat je zo maar wordt afgenomen

Fox sports GO

Het eerder combivoordeel van Telfort, bij stopzetting onder dezelfde condities voorgezet door KPN is van het ene moment op het andere geblokkeerd alleen kanaal 14 nog maar wat er eerder ook al in zat, dat is geen Foxsport GO gratis bij een compleet abonnement. Mag dat zo maar? Toch een maandelijks Combivordeel in het contract voordeel wat je zo maar wordt afgenomen

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Heb/had jij het FOX Sports pakket?

Moet je je wellicht opnieuw aanmelden voor FOX Sports GO onder het KPN abonnement?


Nee dat schijf ik toch bij het Telfort / later KPN zit Fox GO grais in het Combi pakket, lijkt wel of ik de enige ven in NL kan er nergens iets over vinden, dacht gisteren even de wedstrijden blijken blijken in ene alle 22 Fox live keuze menu’s weg te zijn.

 

Dit was het oorspronkelijke contract wat door KPN een op een is overgezet: Je krijgt voordeel als je meerdere Telfort abonnementen combineert. Heb je bijvoorbeeld Telfort Internet + TV én Telfort Mobiel? Dan krijg je elke maand dubbel zoveel data op je mobiel. En je mag kiezen uit 5,- korting, gratis Pluspakket of gratis FOX Sports. Elke maand weer.


Nee dat schijf ik toch bij het Telfort / later KPN zit Fox GO grais in het Combi pakket, lijkt wel of ik de enige ven in NL kan er nergens iets over vinden, dacht gisteren even de wedstrijden blijken blijken in ene alle 22 Fox live keuze menu’s weg te zijn.

Ben jij zelf pro-actief over gegaan van Telfort naar KPN Hussel?

Hoe heet het abonnement dat je nu hebt?

Heb je ook mobiele telefonie van KPN?

Overigens is FOX Sports GO de app/site waarmee je FOX Sports op telefoon, tablet en computer kunt kijken. Dit heeft niets met het kijken van FOX Sports via jouw TV ontvanger te maken.


@Den Elzent 

Heb je je vaste abonnement omgezet in een Hussel abonnement?

Of, heb je geen mobiel abonnement bij KPN meer?


Er is niets veranderd.  Ben toen Telfort overging naar Kpn gewoon mee verhuisd daar hoef je niets voor te doen of aan te passen. Heb tv en internet op glas en 2 x mobile op dit abonnement staan. Al jaren


Ik heb niets veranderd ga maandag maar eens bellen enige is dat mijn derde abo is recent verwijderd ivm overlijden gebruiker 


Okee, nummer KPN is (gratis) en 7 dagen per week, dus ook vandaag, bereikbaar: 0800-0402.

Nog gecondoleerd.


Welkom bij ons op het forum @Den Elzent. Bij CombiVoordeel kon je voor het Thuis abonnement kiezen tussen Fox Sports, het Pluspakket of 5 euro korting op je factuur. Als je daarbij gekozen had voor Fox Sports is de Go variant ook beschikbaar. Is het nog gelukt om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice? Als het nog niet gelukt is kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen en een seintje geven, dan kijk ik met je mee.


Dank voor de reply, ik heb inderdaad contact opgenomen met de klantenservice en e.e.a. zou worden aangepast kennelijk heb ik bij het afmelden van mobile nummer uit de 3 mobile abonnementen iets verkeerd aangeklikt. Het Fox sport zou na een dag of 2 - 3 weer moeten werken zo niet zou ik weer de 0800 0402 weer moeten bellen. Op dit moment nog geen FOX


Dat klinkt alsof de voordelen opnieuw worden aangemeld, ik vermoed ook dat dat de oplossing gaat zijn. Mocht het toch niet lukken daarmee, of als je wilt dat ik er ook even naar kijk, het aanbod om mee te kijken als je je profiel invult blijft staan :slight_smile:


U zou me erg helpen dit probleem voor ons op te lossen ik blijf maar dwalen in de Hussels, terwijl dat volgens mij de boosdoener is, kan het niet aanpassen of mijn producten aanpassen PLEASE HELP.


Om dat na te kijken heb ik jouw gegevens wel nodig, die kan je daarvoor zoals gezegd op je forumprofiel invullen. Zonder gegevens kan ik het abonnement niet vinden.


Ik heb de gegevens aangepast voor het forum, hierbij een kopie van de laatste factuur

Periode 16 nov t/m 15 dec Internet en TV

Fox Sports
Fox Sports gratis - Compleetvoordeel

Gratis producten

HD tv-ontvanger - gratis
HD tv-ontvanger - gratis
Opnemen Pakket gratis
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)

Totaal incl. btw

64,12

12,99 -12,99

- - - -

64,12

0,00 64,12


Bedankt voor de gegevens @Den Elzent, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Het Fox pakket staat nu nog niet actief inderdaad. Zo te zien waren de combinatievoordelen gestopt bij het opzeggen van het 06-nummer, dat was niet de bedoeling. De nummers zijn wel weer toegevoegd voor de voordelen, maar er is nog geen zenderpakket bij actief. Ik heb in dit geval ook geen optie om die te activeren, daarom heb ik een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling, zodat zij mee kunnen kijken naar het activeren van het zenderpakket. Ik zal die melding ook voor je in de gaten houden.


Ja daar was ik al bang voor dat bij het verwijderen van het derde bel abon door KPN ivm overlijden abonnee het fout is gegaan.  Fijn dat het nu naar een herstel lijkt te gaan. Vreemd ook want het verwijderde nummer staat ook als gezin opgenomen maar staat niet op naam van de contracthouder tv internet thuis.

Dank


Goed nieuws Jasper :ok_hand_tone3: vandaag hebben we alle Foxie zenders weer paraat. Dan voor je bemiddeling.

groet Mathieu


Graag gedaan @Den Elzent, dat is inderdaad goed nieuws! Ik zie het zenderpakket nu ook gratis actief staan als ik het nakijken. Veel kijkplezier, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: