Skip to main content
Ik lees dat je - als je KPN Compleet bent- het zenderpakket Fox Sport gratis kan kijken. Hoe vervang ik Fox Sport Eredivisie naar Fox Sport, zonder dat ik die maandkosten (of 50% maandkosten) in rekening krijg? Ik kan nu alleen kiezen in Fox Sport Eredivisie of Pluspakket.



Fox Sport gratis bij KPN Compleet:



https://www.kpn.com/televisie/pakketten/fox-sports.htm?kk=ja&campaignid=em:d=23072019:mk=cm:cn=10960:ds=10960_4_foxsports_kpn_compleet_rectificatie:typ=service-generiek:pos=103&token=WPkUMtlz24NC6GR1LaBxX72FWvH4H2PSYvvYf5Cz7%252BRmf1MPsZIcU8Q68%252FXzIIAe1otuVCK7sXpkP4IWuKtJKg%253D%253D
Het klopt dat in de decoder onder 'mijn pakketten' nog steeds "fox sports eredivisie" wordt aangegeven. Het is echter nu het totaalpakket met 6 zenders (sinds 23 juli '19).

Had je tot gisteren dus Fox Sports eredivisie dan heb je nu Fox Sports met alle zenders 221 t/m 226.



Dat is hier thuis ook het geval namelijk. Heb nu ook alle zenders. Lekker meteen tennis gekeken met Robin Haase en Kiki Bertens live! Top. Via Fox Sports 5 (225).



Dat het blokje bij "mijn pakketten" nog over eredivisie spreekt... ach dat wordt wel gecorrigeerd. Maar het staat nu voor het totale pakket wat dus feitelijk alleen nog Fox Sports heet.



Heb je nu nog 224, 225 en 226 niet voeg ze dan toe aan je gebruikte zelfgemaakte zenderlijst 😉 of kijk even bij de verborgen zenders.



Ik heb ook zelf nog een vraag hierover. Als ik Fox Sports als KPN Compleet pakket heb, blijft het dan via m'n Digitenne ontvanger (2de ontvanger) ook nog werken?

Iemand die dat zo heeft? Of een KPN moderator?

En werkt Fox Sports Go ook nog als het via KPN Compleet gratis wordt afgenomen?
Hoi @Jo123, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Het is precies zoals PeterG aangeeft 🙂 De naam is blijkbaar nog niet aangepast, dat gebeurt nog. Je krijgt automatisch het volledige Fox Sports pakket sinds gisteren!



@PeterG Beide is geen probleem! Het blijft gewoon werken op je Digitenne ontvanger, en je kan Fox Sports Go ook gebruiken. Het maakt niet uit of je betaalt voor het pakket of niet, door de KPN Compleet korting.
Dank je.

En WELKOM! @Alexa_ 😃 .