Skip to main content
Volgens mij hoor ik fox sport en eredivisie te Hebben maar als mijn vriend wil kijken Moet hij betalen
Er is een paar weken geleden iets veranderd, een aantal fox-zenders zijn in een pakket terecht gekomen waar je extra voor moet betalen.
Fox Sports 1 zit in basispakket op 14.



Voor het hele pakket, dat zijn er bij KPN nu 6 kanalen want eredivisie is niet meer apart af te nemen, dien je bij KPN het betaalt af te nemen. Dat kost € 12,99 (tot 5 sept. 9,99).



Heb je ook een mobiel abonnement bij KPN dan kan je het Fox Sports Totaal pakket gratis krijgen (KPN Compleet pakket). Standaard is dat het pluspakket.



De kanalen Live Sport On Demand staan er los van.
Goedemorgen @Ahvdm, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Er zijn 2 opties om het gratis te ontvangen, en die omschrijft Peter hierboven.




  • Ben je KPN Compleet? Dan krijg je het gehele pakket zonder extra kosten. Het kan dan zijn dat je het Pluspakket aan hebt staan als gratis zenderpakket. Dit kan je omwisselen via de tv-ontvanger of MijnKPN.


  • Ben je niet KPN Compleet? Dan zit Fox Sports 1 in het basispakket op kanaal 14.

Ik kijk graag voor je na welke van de twee het in jouw geval is! Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?



Ik hoor graag van je 🙂
@Ahvdm, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?
@Susan_ hartelijk dank voor je bericht. Ik ben KPN compleet.

Ik heb ook contact gehad met de klantenservice en als het goed is zijn de instellingen nu juist en hoeven we niet meer extra te betalen voor fox sport en eredivisie



Toch bedankt
Top, fijn om te lezen @Ahvdm! Veel plezier ermee 😃

Reageer