Skip to main content
Beantwoord

FOX sports meerdere keren gefactureerd

• October 21, 2020
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik heb dit weekend de te hoog geïncasseerde nota gestorneerd (3x foxsports abonnement), terwijl ik door een storing geen abonnement kon afsluiten en uiteindelijk een losse wedstrijd heb gekocht. Ontvang een bericht waar ik niet op kan replyen en kom nu in een eindeloos keuzemenu. Is er een mailadres bekend waar ik terecht kan? 

Beste antwoord door Dinandvh74

Ik heb al bericht gehad, dat de fout ontdekt is

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Welkom op het forum @Dinandvh74. Door een fout in ons systeem zijn zenderpakketten per abuis meerdere malen op de factuur verschenen.  Uiteraard hoef je niet dubbel of zelfs driedubbel te betalen voor een zenderpakket. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje geven? Dan ga ik ervoor zorgen dat al het teveel betaalde op de volgende factuur wordt gecrediteerd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 27, 2020

Ik heb de nota laten storneren, maar zal de volgende incasso’s laten plaats vinden

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik wil je verzoeken om toch deze factuur te betalen. Er volgt een correctie op de eerstvolgende factuur. Tevens verzoek ik je om jouw profiel in te vullen, zodat ik er voor kan zorgen dat de correctie plaats gaat vinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 28, 2020

Ik heb al bericht gehad, dat de fout ontdekt is

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 28, 2020

Factuur is inmiddels betaald