Skip to main content

Ik heb dit weekend de te hoog geïncasseerde nota gestorneerd (3x foxsports abonnement), terwijl ik door een storing geen abonnement kon afsluiten en uiteindelijk een losse wedstrijd heb gekocht. Ontvang een bericht waar ik niet op kan replyen en kom nu in een eindeloos keuzemenu. Is er een mailadres bekend waar ik terecht kan? 

Welkom op het forum @Dinandvh74. Door een fout in ons systeem zijn zenderpakketten per abuis meerdere malen op de factuur verschenen.  Uiteraard hoef je niet dubbel of zelfs driedubbel te betalen voor een zenderpakket. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje geven? Dan ga ik ervoor zorgen dat al het teveel betaalde op de volgende factuur wordt gecrediteerd. 


Ik heb de nota laten storneren, maar zal de volgende incasso’s laten plaats vinden


Ik wil je verzoeken om toch deze factuur te betalen. Er volgt een correctie op de eerstvolgende factuur. Tevens verzoek ik je om jouw profiel in te vullen, zodat ik er voor kan zorgen dat de correctie plaats gaat vinden.


Ik heb al bericht gehad, dat de fout ontdekt is


Factuur is inmiddels betaald