Skip to main content

Ik ben al 7 dagen en 8 uur telefoontijd kwijt aan het vragen of ze mijn foxsport willen activeren. Tot nu toe geen foxsport.

 

Kastje uit en aan

Kastje geupdated

Kabels vervangen etc etc etc.

 

Nog steeds geen foxsport, ongelooflijk dat dit kan. Wilde vandaag dus weer bellen, is de telefoon buiten gebruik. Mijn laatste stap zal dan helaas opzeggen gaan worden dit is echt ongelooflijk.

 

Heel en heel slecht.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Ik ben al 7 dagen en 8 uur telefoontijd kwijt aan het vragen of ze mijn foxsport willen activeren. Tot nu toe geen foxsport.

 

Kastje uit en aan

Kastje geupdated

Kabels vervangen etc etc etc.

 

Nog steeds geen foxsport, ongelooflijk dat dit kan. Wilde vandaag dus weer bellen, is de telefoon buiten gebruik. Mijn laatste stap zal dan helaas opzeggen gaan worden dit is echt ongelooflijk.

 

Heel en heel slecht.

 

 

 


Hi @Amateurs, wat jammer dat het aanzetten van Fox Sports zo veel moeite kost   :slight_frown:

kan je de zenders inmiddels ontvangen? Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!