Skip to main content

Hallo,

Ik heb me op 14 november 2020 aangemeld voor 3 maanden gratis Fox Sports. Met name voor de mooie wedstrijden die in januari 2021 op het programma staan leek me dat een uitstekende actie. Nu is sinds vandaag echter heel Fox Sports verdwenen op KPN Interactieve TV. Ik bedoel dan de kanalen 221 t/m 226. Heeft dat te maken met de overgang van Fox naar ESPN? 

Mijn actieperiode loopt tot en met 14 februari 2021, dus ik zou heel graag de zenders weer terug krijgen.

Bij voorbaat hartelijk dank!

Hoi @ML1983. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je ineens geen voetbal meer kan kijken. Ik hoop dat we het probleem kunnen verhelpen voordat de wedstrijden van vanmiddag beginnen. Normaal gesproken moet je een zenderpakket zelf weer uitzetten. Ik zal voor jouw uitzoeken waarom je niet naar ESPN kan kijken. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Ik heb mijn profiel bijgewerkt


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat FOX Sport/ESPN in de middag van 2 januari via de tv-ontvanger is verwijderd. Hier is ook een bevestiging van verstuurd. Dit heeft verder niks te maken met de wijziging naar ESPN.


Dat is dan per ongeluk gebeurd. Maar het lukt op geen enkele manier meer het ESPN pakket opnieuw te activeren. Niet via het interactieve tv menu en niet via MijnKPN app. Steeds een foutmelding.


Zal ik voor jou proberen om het ESPN pakket te activeren?


Dat hebben collega's van je ook al meerdere malen geprobeerd, maar is tot op heden nog niemand gelukt...


Ik heb het ook geprobeerd. Helaas is het mij ook niet gelukt. Ik stuur je even een privebericht. 


Gelukkig is Ajax - PSV nu op ESPN (het 1tje is weg bij het eerste kanaal) en die is behalve via 221 ook via 14 in het basispakket te zien.


@ML1983 heeft in een privébericht aangegeven dat het probleem inmiddels is verholpen. :blush: