Skip to main content
goedemiddag,

kunnen jullie aub fox sport er weer af halen. Dit is de grootste onzin zender die er is. Het is geen aanvulling of verbetering van het basis pakket. Ik kijk het sowieso niet omdat ik geen bal om voetbal geef. Ik kijk liever F1 en ander motor sport programma. Het is een hoop gelul die ze beter achter de reguliere betaalde zender kunnen bekijken. Love nature is ook een programma wat alleen maar in herhaling valt, je kan per dag 3 keer het zelfde bekijken. Waarom moeten er in vredes naam 4 zenders zijn met tekenfilms dreamworks cartoonnetwork, Disney channel, Nickelodeon. Kinderen moeten buitenspelen en niet voor de buis hangen.
Zenders die je niet in je zaplijst wilt hebben kun je verbergen. Ze worden dan niet meer getoond.



Menu > instellingen > zenders verbergen
Handige tip. Gelijk geregeld
Graag gedaan. Ik heb bv alle kinderzenders op die manier verborgen. Ik heb geen kroost namelijk.

En de erotiek heb ik ook niks mee, dus ook verborgen.
goedeavond. maar waarom denken mensen alleen maar aan zich zelf. anderen mensen vinden het wel leuk. om naar per paalde zenders te kijken. het is niet verplicht om naar die zenders te kijken. 🤔😥
kunnen jullie aub fox sport er weer af halen. Dit is de grootste onzin zender die er is.

Hier sta ik volledig achter.

FOX Sports is iets waar ruim 85% van de abonnees geen enkele waarde aan hecht en wat we opgedrongen krijgen door KPN omdat zij een enorme fout gemaakt hebben door akkoord te gaan met de nieuwe distributie voorwaarden die FOX Sports twee jaar geleden bedongen heeft. Nu blijkt dat de vraag naar FOX Sports beduidend lager is dan oorspronkelijk begroot en dus probeert KPN met alle mogelijke middelen meer slachtoffertjes te maken door ze lekker te maken met één FOX Sports zender in het basispakket hopende dat ze de smaak te pakken krijgen en meer willen. En wat gebeurt er zowat tegelijkertijd ... juist, leuk hè, FOX Sports 1 in het basispakket en prompt verhuizen de wedstrijden van de topclubs naar FOX Sports 2 en 3. Toeval? Wie zal het zeggen.
En natuurlijk meteen die FOX-taks afschaffen van minimaal € 2,5 p/m! Ik blijf erbij dat als je dat mottige voetbal wilt zien, betaal er dan voor en laat niet anderen die er geen interesse in hebben opdraaien voor een "korting". En wat wjb zegt over die verhuizing, dat lag toch voor de hand of moet je niet gestudeerd hebben om dat te voorspellen?
Dan kunnen we wel even doorgaan:



eraf wat mij betreft:

Discovery, Insight, Viceland, Spike, Fox, 24kitchen, Njam, History channel, Arte, Al Jazeera, France 2, RTV-7, Rai Uno, Star Bharat, TRT Türk, erotiekzenders.



En ik denk maar zo dat als je álle lijstjes van álle klanten naast en over elkaar legt je geen enkele zender overhoud. Kortom, zet de zenders uit die je niet wilt zien. En respecteer dat anderen de zenders die jij niet wilt wel wil en dat zenders die jij wilt en anderen niet willen ook beschikbaar zijn.
Het verschil met de andere zenders die jou niet boeien en FOX-sport is, dat die in een abo zitten waar iedereen er naar kan kijken, terwijl bij dat FOX-sport iedereen een "vrijwillige" bijdrage moet leveren, zonder dat je er naar kan kijken, want dan moet je alsnog een abo nemen. En dat is wat mij en vele andere stoort. De discussie over het zenderpakket. die zal altijd blijven, maar betalen voor iets wat je niet kunt zien omdat er wat mensen hebben zitten slapen, kom op.
Goedeavond. waarom neem je geen digitenne. alleen Nederland 123 .en wat rand provincie. dat zal dan genoeg zijn. 👍

Reageer