Skip to main content

In ons pakket hebben wij fox sports opgenomen. Ik zie in de interactieve tv dat het pakket geactiveerd is, maar in de zendergids zou fox op zender 221 tm 226 moeten staan. Deze zenders zie ik niet in mijn gids. Ik zie zie wel 262 tm 283 maar hier zit foxsport niet tussen. Kunt u mij helpen. Er is geen andere zenderlijst actief. Gisteren na de wissel die ik had gedaan ivm kpn compleet deed fox sport het wel 

In ons pakket hebben wij fox sports opgenomen. Ik zie in de interactieve tv dat het pakket geactiveerd is, maar in de zendergids zou fox op zender 221 tm 226 moeten staan. Deze zenders zie ik niet in mijn gids. Ik zie zie wel 262 tm 283 maar hier zit foxsport niet tussen. Kunt u mij helpen. Er is ook geen eigen zenderlijst actief.

Gr louis


Heb je de tv ontvanger al gereset


Dat is het eerste wat ik had gedaan.


Kun je ook in je mijn kpn zien of foxsport nog steeds actief staat, vul in ieder geval je forum profiel aan met je postcode en huisnummer zodat een moderator ziet wie je bent


Ja er staat dat ik geabonneerd ben. Gisterenavond avond kon ik Fox sport wel bekijken nadat ik die wissel had uitgevoerd. P

 

 


Hoi, @Louis W 

Wat al vaker heeft geholpen hierbij...: schakel de ontvanger ca. 1 minuut uit met de schakelaar op de achterkant. Daarna wordt 'de boel’ opnieuw geladen. Dus wsl ook het ontbrekende pakket.


Beste @Louis W,

Heb je eens gekeken bij de “verborgen zenders?” Zet de instellingen op “Alle zenders.”

  • Ga naar instellingen → Zenders verbergen → pincode invoeren → Alle zenders selecteren → bewaar en sluit. 

Laat je het even weten of het gelukt is?


Gebruik je ook de iTv app van KPN en zo ja zijn ze daar wel open en zichtbaar


Gebruik je ook de iTv app van KPN en zo ja zijn ze daar wel open en zichtbaar

Stel dat ze verborgen zijn, dan zijn ze in de app ook verborgen. Die nieuwe tv platform werkt ook samen met die ITV app van KPN. Je kunt ze alleen zichtbaar maken vanuit de tv ontvanger, op de app kun je die instellingen niet doen. 


Er staan geen zenders verborgen 


Hi @Louis W, heeft de tip van @PeterG geholpen?


Niets heeft geholpen, heb alles al paar keer gerest. Stekkers eruit.Software opnieuw gedownload .bij zenderpakket staat fox sport geabonneerd maar in me lijst staat deze er biet tussen

 


Zijn ze wel in de app op je smartphone/tablet te zien en via de laptop tv.kpn.com?


Ik zie dat je gisteravond op een andere manier contact met ons hebt gehad en dat er een storingsbon is doorgezet naar de technische dienst. Daar ben je in goede handen, ik hoop dat ze het probleem én de oplossing snel hebben gevonden!


De storingsbon voor de technische dienst staat nog open op het moment, maar voor zover ik kan zien heb je de zenders nu wel weer beschikbaar, klopt dat @Louis W:relaxed:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel.