Skip to main content

Ik kan sinds kort op mijn laptop geen programma's terugkijken van FOX.

Dit geldt voor opgenomen programma's als voor terugkijken via de gids.

Met andere zenders heb ik het probleem niet. 

Via de TV is ook alles normaal zonder problemen.

Mogelijke problemen met internet, laptop of browsers heb ik al uitgesloten.

Ligt het aan FOX of KPN?

Groet van Jobadi

Klopt, hier ook niet. Men is er nog (steeds?) mee bezig schijnbaar. FOX TV terugkijken werkt niet | KPN Community


Hoi @Jobadi en welkom op het forum! Als ik in mijn iTV app even snel kijk, dan kan ik programma's van Fox van gisteren wel terugkijken (Chicago P.D. bijvoorbeeld). Lukt het bij jou nog steeds niet? Zo niet, wil je dan eens kijken of het via de tv-ontvanger of de iTV app wel lukt? Mocht het dan ook niet lukken, wil je dan laten weten wat er precies gebeurt als je terug wilt kijken of een opname wilt zien? Krijg je een foutmelding in beeld? Mocht het via de app of de ontvanger wel lukken, probeer dan eens een andere webbrowser voor iTV Online. 


Goede middag Moderator,

Ik zal proberen uit te leggen, wat mijn probleem is.

Begin november kon ik ongeveer een week lang op mijn laptop geen programma’s terugkijken van Fox (kanaal 16). Ook programma's die ik opgenomen had van deze zender, kon ik niet terugkijken. Andere zenders waar ik naar kijk gaven dit probleem niet. In augustus heeft dit probleem zich ook korte tijd voorgedaan. Ik heb toen ook een bericht in het forum geplaatst. Inmiddels kan ik wel weer terugkijken. Ook de opgenomen programma's van Fox. Alle drie de browsers die ik gebruik: Edge, Firefox en Chrome, gaven hetzelfde probleem. Opnieuw opstarten van de laptop loste ook niets op. Ik zal nu proberen aan te geven wat er gebeurt als ik een opgenomen programma wil terugkijken. Het betreft drie opnamen van Chucky seizoen 1, aflevering 6, 7 en 8. De opnamedatum is 11 november en de tijden zijn: 01:02 u, 02:03 u en 02:42 u. Ik start de opname door op het kleine plaatje in het opname overzicht te klikken. De lelijke kop van Chucky komt even in beeld. Onder in beeld komt ook de grijze streep waarop normaal gesproken in groen de vordering van het afspelen wordt aangegeven. De eerste vijf minuten tot het zwarte puntje in de grijze streep wordt even groen en dan wordt alles weer grijs. Het witte puntje blijft heen en weer springen van het begin tot het zwarte puntje van 5 minuten. Ondertussen blijft in het midden van het beeld een groen cirkeltje ronddraaien. Het beeld is beurtelings zwart en de kop van Chucky vertoont zich. Verder gebeurt er niets.

Ik heb geprobeerd de video te starten in de eerste vijf minuten. Soms is er dan enkele seconden beeld van het voorafgaande programma te zien. En dan begint weer hetgeen ik hierboven geschetst heb: zwart beeld afgewisseld door Chucky en het groen ronddraaiende cirkeltje.

Op de TV-ontvanger kan ik de opname wel bekijken en de iTV  app heb ik niet. Ik krijg geen foutmeldingen.

Ik hoop dat bovenstaande voldoende duidelijk maakt, wat mijn probleem is.

Vriendelijke groeten van Jobadi

 

 


De storing is opgelost. @Jobadi .

Echter jij probeert opnames te kijken van programma's die gedurende de storing zijn uitgezonden. Die gaan helaas niet meer werken. Omdat opnemen van die zender toen niet werkte voor het online platform zijn die mislukt. 

Via de ontvanger werkt het wel want dat is een ander platform met eigen opnames. 

Kijk ze "gewoon" via de ontvanger zou ik zeggen.