Skip to main content

Goedemiddag

Ik kan foxsports niet meer op mijn tv ontvangen ineens. Ondanks dat ik dit pakket afgelopen week weer heb ingesteld, nadat het gestopt was wegens stoppen van de voetbalcompetities. Op mijn KPN staat ook vermeld dat ik het pakket heb. De mail die ik kreeg van KPN vermeldde dat ik het pakket binnen 15 min zou kunnen gebruiken. 

Hoe kan dat? Groet Marcel 

Of gaat het foxsports pakket op 1 juni pas weer in? 


Hallo @Splunder ,

Je mag eenmaal per maand jouw pakket wijzigen als je KPN Compleet hebt. 
 

Als dat inderdaad zo is, dan kun je wellicht nagaan wanneer jouw laatste wijziging is verwerkt. 
 

Maar als het langer dan een maand geleden is, dan kan het helpen om jouw ontvanger even te resetten en/of even van de stroom af te halen. . 


Dank Noordzee. 

De wijziging is al verwerkt, gisterenochtend, want het foxsports pakket staat netjes bij mijn pakketten op mijnkpn. Er staat ook bij dat je het binnen 15 min kan gebruiken. Niet dus helaas. Ik zal straks wel even de decoder uit en aanzetten. Kijken of dat helpt. 


Hallo @Splunder ,

 

Maar als het langer dan een maand geleden is, dan kan het helpen om jouw ontvanger even te resetten en/of even van de stroom af te halen. . 

@Splunder 

Heeft een reset van jouw ontvanger geholpen? 


Dag Noordzee

 

Het uit- en aanzetten van de ontvanger heeft vandaag geholpen. 

Al eerder kon ik via de KPN app itv op de smartphone foxsports ontvangen. En nu dus ook weer op tv. 

Dank voor het meedenken. Groet.Â