Skip to main content

Beste KPN graag contact, chat-functie ligt er uit denk ik, e kan het antwoord nergens vinden

Hebben een Telefort Abonnement gehad met gratis FoxSport. Maar deze is opeens verdwenen. 

Graag zien wij deze toch terug. 

Graag actie, het is nul drama om contact met jullie ter krijgen

gr Ellen

Hallo @EllenvdBvD ,

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Waarom is foxsport opeens verdwenen terwijl het bij mijn abonnement zit


Eventjes bellen met 0800-0402 tijdens kantooruren?

 

Of een chat starten?

 

Feitelijk zoals boven beschreven zeg maar.


@Theeke 1958  Ontvang hier nog steeds de fox sport kanalen via mijn TFT abonnement , kreeg wel mailtje van fox dat i.v.m. de overgang naar ESPN een nieuw wachtwoord moest worden aangemaakt en ook een nieuwe app nodig is om online te blijven kijken 

Op je mijn KPN kun je zien of Fox sport nog actief staat als combivoordeel als dat van toepassing is.


Hoi maar foxsport bedoel ik op tv bij ons stond hij op kanaal 14 maar daar is hij nu weg foxsport  was alleen keukenkampioen en eredivisie was gratis want ik ga geen 12,95 pm betalen gr theo


Hallo @Theeke 1958 er was een storing gaande. Zie dit topic:

 


Hallo @RBxx , hoe krijg je dat mooie kader bij een antwoord?

 


Hoi heb het gelezen maar zie dat het opgelost is maar hier nog niet even afwachten dan.heb nu wel ziggo sport zie ik


@JanD

Dat lukt me alleen op mijn Samsung telefoon/tablet met de Samsung browser. Gewoon via copy-paste van het https adres.

Op Windows 10 met Edge wordt het >Opgelost] Storing FOX Sports 1 (kanaal 14) | KPN Community

Het zal ook wel iets met de Forum topic-editor te maken hebben.


Zie hier. 

Ziggo sport, zag ik ook. Wie weet gratis? (ben bang van niet en dat het tijdelijk is). 


Hier nog steeds geen fox sports jammer genoeg


Alles doet het weer even decoder aan en uit en whoppa is tie weer.


Beste mensen bij KPN. Ik zit al jaren fox sport te kijken en wilde vanavond Ajax - Willem 2 volgen. Bleek Fox sport verdwenen?  Hoop dat dit snel is opgelost. Tijdelijke oplossing bleek pakket kopen van € 12,95. Heb de wedstrijd dus wel gezien.

Hoor graag dat het is recht gezet en fijne kerstdagen gewenst

 


Hallo iedereen! Er was inderdaad een storing waardoor het leek alsof Fox Sports verdwenen was, maar zoals @Djailana al aangeeft: even de ontvanger stroomloos maken moet ook helpen. Excuses voor het ongemak!