Skip to main content

In ons pakket hebben wij fox sports opgenomen. Ik zie in de interactieve tv dat het pakket geactiveerd is, maar in de zendergids zou fox op zender 221 tm 226 moeten staan. Deze zenders zie ik niet in mijn gids. Ik zie zie wel 262 tm 283 maar hier zit foxsport niet tussen. Kunt u mij helpen

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheidā€‹ā€‹

Vaak helpt het om de decoder even 1 minuut uit te zetten met de schakelaar op de achterkant.


Helaas is het probleem niet verholpen


Niet toevallig een eigen zenderlijst actief staan? Daar komen later aangezette zenders natuurlijk niet vanzelf in.

Een KPN moderator zal hier nog komen. Die heeft wel gegevens van je nodig. Zou je alvast je forumprofiel in willen vullen (onderaan opslaan)?


Hi @GJKats, hoe gaat het nu met Fox Sports? Uiteraard hoop ik dat de zenders nu actief zijn, mocht dat nog niet hetĀ geval zijn zou je dan nog je gegevens in je profiel in willen vullen, zodat ik met je mee kan kijken?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is om de zenders ook op je tv te krijgen! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de belĀ :slight_smile: