Skip to main content

Beste KPN-medewerker,

Allereerst wil ik mijn ongenoegen uiten over de slechte manier waarop jullie klantenservice bereikbaar is. De chat wordt alleen door een robot uitgevoerd die zonder pardon de verbinding verbreekt als je aangeeft dat je met een medewerker wilt chatten. Het telefoonnummer van de klantenservice is ook moeilijk te vinden (alsof bellen expres door jullie wordt ontmoedigd). Ik word min of meer gedwongen dit forum te gebruiken. Mijn oproep is dus ten eerste: zorg svp voor een betere klantenservice. Uw bedrijf komt zo erg onpersoonlijk en ontoegankelijk over. 

Nu mijn werkelijke vraag: waarom is France2 al twee dagen niet te bekijken op iPad en computer? Ik krijg alleen een zwart beeld op mijn scherm. Is de zender door u uit het pakket gehaald? Ik hoop het niet, want het is een van de zenders waar ik veel naar kijk. Het is al erg genoeg dat dit de enige Franstalige zender is in het pakket (in tegenstelling tot vijf Duitstalige zenders!). Kunt u dit probleem zo snel mogelijk verhelpen? 

Hartelijk dank!

Truus (niet mijn echte naam)

Goedemiddag @Eniles (niet Truus),

Wat een vervelende kennismaking met de klantenservice op deze manier. Op persoonlijke noot heb ik dat zelf niet als zodanig ervaren gelukkig. Het forum is overigens een fijne plek om naar doorverwezen te worden. Hier zijn moderators van KPN aanwezig, maar vooral ook veel klanten die elkaar helpen. Dus welkom 😀.

De zender is in ieder geval niet uit het pakket gehaald en nog steeds aanwezig. Ik heb geen iPad om te controleren, maar op android werkt het bij mij in ieder geval wel. Op de laptop overigens ook nadat ik de vpn verbinding uit had gezet. Is de computer heel toevallig ook van Apple?


Goedemiddag beste truus  u kunt gratis bellen 0800 0402 kpn. Voor u vragen 🙂


Goedemorgen @Eniles (niet Truus),

Ook nog even laten controleren op een Apple (iOS) apparaat, maar het lijkt erop dat het momenteel weer gewoon werkt. Mocht dat niet het geval zijn, dan moet er even verder gekeken worden natuurlijk. De signalen zoals ze nu zijn is dus alles in orde wat mij betreft.

Wil overigens niet zeggen dat het niet stuk is geweest. Dit is alleen niet meer te verifiëren (wat op zich ook niet noodzakelijk is lijkt me, als het nu maar weer werkt).


@Eniles @TijtheMan 

Gisteren al gecheckt en net weer. Ook via mijn iPhone werkt France2 gewoon. 


@Eniles @TijtheMan 

Gisteren al gecheckt en net weer. Ook via mijn iPhone werkt France2 gewoon. 

Dito hier. Daardoor ook niet meer gereageerd. 


Er was inderdaad een problemen met France2 @Eniles . Opgelost ten tijde van je bericht ongeveer, waardoor niemand anders het kon bevestigen in dit topic daarna.  


Beste TijtheMan, Noordzee, PeterG en TV Apps Team,

Dank voor jullie reacties! Ik merkte inderdaad dat net na mijn bericht van gisteren France2 weer begon te werken. Ik ben zeer blij daarmee! Ik kijk op dit moment naar het France2 journaal. 🙂 En ook fijn dat de zender niet uit het pakket wordt gehaald (want dat is in het verleden wel een tijd het geval geweest).

Nogmaals dank!

Elines (‘Truus’)