Skip to main content
Beantwoord

Freeze bij opname en daarna blackscreen

  • March 19, 2020
  • 7 reacties
  • 186 keer bekeken

Thomaatje104
Nieuwkomer

We hebben nu sinds 2 maande en alles werk helemaal top we hebben alleen sinds het begin last van wenneer er een opname gemaakt is of terugkijken om de zoveel minuten (geen logisch ritme)  is dit een bekend probleem met een oplossing of is dit normaal?

Beste antwoord door Natasja

Dag @Thomaatje104. Van harte welkom hier. Vervelend dat je problemen ervaart met terugkijken en het bekijken van opnames. Ik lees dat het beeld bevriest om de paar minuten en je daarna zwart scherm krijgt. Klopt dat? Live tv-kijken werkt wel goed? En doet het probleem zich bij alle opnames voor of gaat het echt om specifieke programma's? Heb je de tv-ontvanger al geprobeerd te resetten? Vaak los je daarmee dergelijke problemen op. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Thomaatje104 

Dat is erg vervelend dat het niet goed werkt, welke merk TV ontvanger heb je in huis? En hoe deze aangesloten, met een draadloze verbindingsset of bekabeld? Als je met een DVS werkt zou je dan eens de TV ontvanger eens bekabeld willen aansluiten? En dan eens kijken of de beeld nog hapert? (Opnames)


Thomaatje104
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2020

Dag @Dennis Schreve  het is de itv ik weet niet precies welk merk het kwam met het pak voor de installateur mee het kastje is bekabeld dus daar zou het vgm niet aan moeten liggen

Vriendelijk groet thomas


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Dag @Dennis Schreve  het is de itv ik weet niet precies welk merk het kwam met het pak voor de installateur mee het kastje is bekabeld dus daar zou het vgm niet aan moeten liggen

Vriendelijk groet thomas

@Thomaatje104 onder op de TV ontvanger staat de merk, dat kan zijn: Arcadyan HMB2260, Arris 2952 of een Arris 5202 (4K)


Thomaatje104
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2020

Aah er staat onder arris 5202


Thomaatje104
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 22, 2020

Heeft u dan enig idee waarom dit gebeurt

 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 24, 2020

Dag @Thomaatje104. Van harte welkom hier. Vervelend dat je problemen ervaart met terugkijken en het bekijken van opnames. Ik lees dat het beeld bevriest om de paar minuten en je daarna zwart scherm krijgt. Klopt dat? Live tv-kijken werkt wel goed? En doet het probleem zich bij alle opnames voor of gaat het echt om specifieke programma's? Heb je de tv-ontvanger al geprobeerd te resetten? Vaak los je daarmee dergelijke problemen op. 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 28, 2020

Hallo @Thomaatje104. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heeft het resetten van je tv-ontvanger het probleem opgelost? Laat het gerust weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt.