Skip to main content
Had een vraagje wat is de frequenties en netwerk id van kapn tv ben hem kwijt



Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid, topic verplaatst naar juiste board
Dit hoef je niet in te vullen. Dit is alleen noodzakelijk als Ziggo de provider is van je televisie. Je hoeft alleen maar de TV ontvanger van KPN in te schakelen en de TV op de juiste HDMI (HDMI1, HDMI2 etc.) ingang te zetten. De rest wijst zich vanzelf. Laat je weten of dit lukt?
Hoi Peter, welkom op het forum. Ik heb eigenlijk weinig toe te voegen aan wat Hrh zegt. Ik ben benieuwd of het is gelukt! En als er vragen zijn dan horen we het graag.



PS Die foto is echt niet goed voor mijn Coulrofobie. 😉
Ik heb niets meer van je gehoord Peter dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Anders hoor ik het graag. 🙂
Hallo, ik wil mijn Samsung afstandsbediening gebruiken om te zappen met de kpn box. Moet ik dan wel mijn netwerk invullen?
Welke Samsung afstandsbediening heb je dan? Bij KPN iTV heb je geen netwerken.
Hoi Gerard, welkom op het forum! Zoals Joss aangeeft, hoef je geen 'netwerk' in te vullen. Of je met de Samsung afstandsbediening onze tv-ontvanger kan bedienen, durf ik niet helemaal te zeggen. Misschien dat de handleiding van jouw Samsung tv daar iets over zegt?



Je kunt in ieder geval wel de KPN afstandsbediening koppelen aan jouw Samsung tv. Hoe je dat doet, lees je op www.kpn.com/afstandsbediening.
ik heb nog een analoge philips tv en zelf hebben mijn ouders een all in kpn pakket alleen ik moet voor mijn analoge tv nog een netwerk frequentie in vullen 😕 weet iemand hier raad mee
ik heb nog een analoge philips tv en zelf hebben mijn ouders een all in kpn pakket alleen ik moet voor mijn analoge tv nog een netwerk frequentie in vullen 😕 weet iemand hier raad meeDat gaat niet, voor iTV van KPN moet je altijd een TV ontvanger van KPN gebruiken en deze met een hdmi of scart kabel op de televisie aansluiten.
Hoi giellemans. Welkom op het forum.

Zit er op jouw tv ook een scart aansluiting? Hebben je ouders één of twee tuners gekregen? Als er een scart aansluiting op je tv zit kun je proberen om de tuner hier op aan te sluiten. Dat zou moeten werken.


Ik heb sinds een paar dagen een 4K UHD tv. Merk LG.
Om gebruik te maken van de standaard gids vraagt de TV om kanaalafstelling. Frequentie (kHz) staat standaard op 474000 en Netwerk-ID. Staat standaard op 5555. Wat zijn de gegevens hierover bij KPN? .


Wat zijn de gegevens hierover bij KPN? .

Die zijn er niet want televisie van KPN loopt via een aparte settopbox (TV ontvanger) of via de smart-TV app als die voor jouw televisie beschikbaar is.


Dat is jammer want de standaardgids van de TV is veel gebruiksvriendelijker. Overschakelen naar Ziggo? Die staat blijkbaar wel standaard geprogrammeerd. Dank je wel voor je reactie.


En omdat dit niet als live TV lijst kan worden weergegeven, werkt bij mij de ondertiteling ook niet. (Heb ook zo'n LG 4k UHD tv). Superonhandig allemaal :(


En omdat dit niet als live TV lijst kan worden weergegeven, werkt bij mij de ondertiteling ook niet. (Heb ook zo'n LG 4k UHD tv). Superonhandig allemaal :(

Ondertiteling werkt goed via de teletext-knop op je afstandsbediening, voor de meeste zenders 888.

 


Nee, die werkt helaas niet. Heb een smart afstandsbediening die van alles kan, behalve de handige short cuts die ik zou willen.

Teletekst en live ondertiteling werkt niet zonder de ingestelde  live tv kanalen

 

Â