Skip to main content
Beantwoord

Frisse start, blijven opnames bewaard?

• August 6, 2023
  • 6 reacties
  • 221 keer bekeken

Als je de vip5202 een 'frisse start' geeft, blijven je opgeslagen opnames dan behouden of zijn die verdwenen?

Beste antwoord door RBxx

De opnames staan online bij KPN op de server. Ze zijn gekoppeld aan jouw abonnementsnummer. Een frisse start van de ontvanger verandert daar niets aan. Je raakt dus niets kwijt hierdoor.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 6, 2023

De opnames staan online bij KPN op de server. Ze zijn gekoppeld aan jouw abonnementsnummer. Een frisse start van de ontvanger verandert daar niets aan. Je raakt dus niets kwijt hierdoor.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2023

Beste Ruud, dank voor je antwoord; geeft precies de info waarnaar ik op zoek was 👍

• Nieuwkomer
  • September 19, 2023

Ik stap binnenkort van ziggo over naar kpn, blijven mijn opnames dan bewaard?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 19, 2023

De opnames bij Ziggo gaan niet mee naar Kpn. Die verdwijnen gewoon.

Thijs1963
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • September 20, 2023

Er komen hier heel veel vragen en opmerkingen langs maar sommige  zijn bijzonder laten we het daar maar op houden😁-;)

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 20, 2023

Er komen hier heel veel vragen en opmerkingen langs maar sommige  zijn bijzonder laten we het daar maar op houden😁-;)

En toch is het goed dat die vragen hier dan toch gesteld worden. Wat voor jou en voor mij logisch is, is dat voor een ander misschien niet.