Skip to main content

Allereerst wil ik graag mijn ongenoegen uiten over het feit dat KPN niet per mail te bereiken is. Ongelofelijk! , dat is toch niet meer van deze tijd.

De chatrobot werkt voor geen meter en verhoogt enkel mijn frustratie level. Het door KPN gevoerde ontmoedigingsbeleid lijkt er op gericht om zo goedkoop mogelijk haar(ontevreden) klanten te 'helpen'.

Ik wordt helaas gedwongen om contact per telefoon of via dit forum op te nemen. Omdat ik geen zin heb in een onervaren call center medewerker die me ook niet kan helpen dan maar via dit forum. Natuurlijk wel eerst even alle gegevens opzoeken om uberhaupt iets te kunnen sturen. Ook weer een onderdeel van jullie ontmoedigingsbeleid gok ik zo.

Mijn email check ik dagelijks dit forum waarschijnlijk nooit meer. Lekker handig!

TV kijken met de Telfort / KPN ontvanger is echt frustrerend. Alles duurt (veel) te lang. De gids, het menu, bij elke druk op een knop lijkt het of de ontvanger eerst even moet denken.

De voorgestelde frisse start heb ik al meerdere keren uitgevoerd maar helaas. Zelfs op mijn laptop ondervind ik problemen met de KPN app. Jammer!

Het probleem doet zich al lang voor. Ik hoopte dat een professioneel bedrijf als KPN dergelijke problemen op korte termijn zou tackelen maar helaas.

Op diverse bronnen lees ik dat ik niet de enige ben met deze problemen. Ik vind dat ik voor ca 50 euro per maand toch meer mag verwachten dan wat U momenteel levert.

Alles werkte voorheen prima, waarvoor moet er telkens geüpdatet worden? Het uiterlijk van het menu interesseert mij namelijk niets. Zorg er maar voor dat het goed werkt!

Ik heb het gevoel dat er ook bezuinigd wordt op de voorafgaande testen alvorens die updates bij ons (ongevraagd) doorgevoerd worden? Nu moet er halsoverkop achteraf vlug een nieuwe update uitgerold worden om jullie ontevreden klanten tevreden te stellen.

Kunt U mijn probleem binnen afzienbare tijd oplossen? Of wacht ik tevergeefs op een nieuwe update die ook weer geen verbetering biedt?

Waarschijnlijk doet U er helemaal niets mee, maar een tip van mijn kant zou zijn: Te zorgen voor een adequate, klantenservice die per mail bereikbaar is. Stop met die chatbot en neem gewoon kundig personeel aan. Ik ben ervan overtuigd dat dit veel frustratie bij uw klanten zal wegnemen. Natuurlijk zijn daarmee wat meer kosten gemoeid maar ik vermoedt dat er voldoende wordt binnen geharkt bij KPN.



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Is mailen nog wel van deze tijd? Tegenwoordig chatten, Twitteren,  en Faceboken de meeste mensen. Het zal u niet zijn ontgaan dat er een virus over de wereld gaat die alles heeft veranderd. Mensen moeten nu thuis werken met een mobieltje aan de keukentafel ipv in een goed ingericht kantoor.  Er zitten medewerkers in quarantaine etc. Alles is veranderd en langzamer geworden. Half januari is er een update besc5voor de ontvangers.  De tijd zal het leren of dat het probleem oplost.


Hoi @Weer een gefrustreerde klant, welkom hier.

Ik lees dat je ontzettend baalt van het trage menu. Die kan ik mij dan ook heel goed voorstellen. Het is ook vervelend, zeker als het lange tijd duurt. Momenteel wordt er in fasen een update uitgerold die de snelheid van de ontvanger moet verhelpen. Alles hierover in dit topic. 

Verder geef je nog aan problemen met ITV Online te ervaren. Wat is dat precies? Kun je dat omschrijven?

 

Om in contact te komen met ons zijn er meerdere manieren: Je kan bellen, via de social media kanalen, chatten of via het Forum. 


Mocht ik nog kunnen helpen bij de ITV Online problemen, dan hoor ik nog graag van je. 


Ik kan mij helemaal vinden in de gefrustreerde klant die dit topic is gestart. Zijn verhaal is precies zoals ik het zelf nu ook wilde posten.

Bel je met KPN dan sta je 30 minuten in de wacht. Na ongevraagde aansluiting van de glasvezelkabel afgelopen vrijdag, 12 februari, een trage WIFI verbinding, op de laptop is de WIFI niet vindbaar terwijl alle netwerken van buurtbewoners wel te vinden zijn.

Internet wat uitvalt, kortom, gewoon waardeloos. Waarschijnlijk gaan ze bij KPN zeggen dat ik mijn abonnement moet upgraden . Voor een groot bedrijf als KPN is de klantenservice ver te zoeken. Ik heb de maandelijkse incasso terug laten draaien. Ik betaal niet meer voor diensten die ik niet krijg. 

 

Inmiddels een aanvraag bij een andere aanbieder opgevraagd. Hoop dat zij vlot handelen en de boel op korte termijn weer naar behoren functioneert.

 

En mochten jullie van KPN wel op dit bericht reageren, sluit me maar direct af. Dan ben ik van het gezeik af.

 

Toedelodokie!