Skip to main content

Sinds gisteren (24-2) zie ik bij de films in de itv app op mijn telefoon, alleen maar film van de afgelopen week die ik kan terugkijken. Tot dan toe werden hier  films aangegeven van de komende 4 dagen die je dan kon programmeren om op te nemen.

Is dit een aanpassing in de app, of kan je dit nog veranderen

Wat is je vraag terugkijken of opnemen? 

Als je het niet heb opgenomen dan kan je tot 7 dagen terugkijken 

Je  kan alles terug kijken van afgelopen week (7 dagen.)

Wat je op hebt genomen kan je een jaar lang bewaren.

Wat komende week (7 dagen ) op tv  wordt uitgezonden kan je opnemen. 

App of kastje dat maakt niets uit het wordt in de cloud opgeslagen. 

 


Hoi @Marcel Struik 

Even zitten spitten maar in de app op de telefoon is inderdaad de rubriek met vooruitblik Films op TV verdwenen. 

Via de website, ook mogelijk op je telefoon (!), is de rubriek er nog wel. http://tv.kpn.com .

Ook via de decoder en de smart-tv app is het er nog.

Ik denk dat het een fout is, vergeten dus, in de nieuwe lay-out van de smartphone app.


Klopt,op mobiel en tv app op tv  films op tv is verdwenen  op VIP5202 is het wel

Op VIP5202 terug te kijken tot 22 februari  en op te nemen tot zaterdag 4 maart 22:20


Nou. Via de app op mijn tv zelf (Samsung Tizen en ook de Nokia met Android-TV).  is het er nog wel. @J.D.P 

TV Gids → rechtsboven (!) bij '’alle genres'’ wijzigen naar FILM. Dan krijg je het overzicht van de films “in de nabije toekomst".


Nou. Via de app op mijn tv zelf (Samsung Tizen en ook de Nokia met Android-TV).  is het er nog wel. @J.D.P 

TV Gids → rechtsboven (!) bij '’alle genres'’ wijzigen naar FILM. Dan krijg je het overzicht van de films “in de nabije toekomst".

Via tv Gids en alle genres  is die optie wel op Philips Android tv en Nvidia,( menu links film&series niet) op  smartphone en tablet heb ik die optie niet via tvgids naar alle genres 


@kpn is het mogelijk om de functie om films die in de toekomst worden uitgezonden weer aan te zetten zodat je die makkelijk kan instellen voor opnemen? Dit is toch wel een erg handige optie die ik erg mis.

Mvr gr, Chris Schanssema.


@kpn is het mogelijk om de functie om films die in de toekomst worden uitgezonden weer aan te zetten zodat je die makkelijk kan instellen voor opnemen? Dit is toch wel een erg handige optie die ik erg mis.

Mvr gr, Chris Schanssema.

Inderdaad. @Chris Schanssema 

Maar tot die tijd even naar de webversie http://tv.kpn.com . Daar zit het wel in. Die is ook op je mobiele telefoon bruikbaar.

Of de decoder, of de app in je smart-tv.

Ik mag aannemen dat het weer terug komt (zodra dit topic is opgepakt). Want het is m.i. een foutje in de nieuwe layout van de mobiele app.


Hi allen,

De optie heeft een korte periode uitgestaan in de app, maar inmiddels horen jullie er weer gebruik van te kunnen maken! 😃


Het werkt weer, de lay out nieuwe stijl is naar mijn idee nog duidelijker en overzichtelijker. Bedankt voor het oppakken, blij met het overzicht. 😀


Heel fijn @Chris Schanssema, top dat je er zo blij mee bent 😃